logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mint Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 101
Marka Gosia i Radek Majdan robią porządek ze stereotypami

Najnowsza kampania marki Gosia (Politan), porusza ważny społecznie problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan. Za kampanię odpowiada NAV agency.

05.04.2022 | przeczytano: 436 razy
Kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych

Coraz częściej mówi się o tym, jak negatywny wpływ na środowisko ma produkcja i używanie plastiku. W odpowiedzi na ten problem, producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100% z materiałów z recyklingu.

16.11.2021 | przeczytano: 356 razy

Agencja Mint Media wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji marki viGO! w mediach społecznościowych. Firma będzie odpowiadała za działania brandu na Facebooku i Instagramie.

25.10.2021 | przeczytano: 193 razy
Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski

Agencja Mint Media Sp. z o.o. wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski w social mediach.

12.10.2021 | przeczytano: 219 razy
Winiary „Gotuj się na zmiany” – ruszyła 11. edycja programu edukacyjnego

Wystartowała 11. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”. Za jego realizację ponownie odpowiadają NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

29.09.2021 | przeczytano: 656 razy
Winiary po raz 10 edukuje młodzież o zdrowym odżywianiu

Program WINIARY „Gotuj Się Na Zmiany” to kampania edukacyjna dla dzieci i młodzieży, która ma na celu poprawienie nawyków żywieniowych uczniów szkół podstawowych w wieku 12-15 lat. Organizacją i promocją programu zajmują się: NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

09.11.2020 | przeczytano: 439 razy
Ruszyła kampania Multimożliwości w Programie Multisport

25 dyscyplin, ponad 4 tysiące obiektów sportowych, treningi online… i kurs języka angielskiego? – tak! To tylko część „MultiMożliwości” dostępnych w ramach karty MultiSport. W jesiennej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej marka MultiSport promuje ofertę oraz zachęca do aktywności obecnych i przyszłych klientów.

28.09.2020 | przeczytano: 521 razy
Kampania Multisport z zasięgiem 8 mln odbiorców

Pozwolili odsapnąć domowym trenerom, a wannę zamienili na basen olimplijski. Kampania edukacyjno-wizerunkowa „Dobrze, że jesteś!” promująca bezpieczną aktywność fizyczną w obiektach sportowych dotarła do blisko 8 milionów odbiorców, wspierając użytkowników i partnerów sportowych Programu MultiSport.

14.09.2020 | przeczytano: 693 razy
Multisport promuje powroty do treningów w obiektach sportowych

Swoje home-made hantle… możesz już wypić. W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowych. Kampania zachęca również do udziału w wakacyjnej grywalizacji, premiującej aktywność fizyczną.

15.07.2020 | przeczytano: 838 razy
Mint Media z obsługą social media OSM Łowicz

Od października bieżącego roku, agencja interaktywna Mint Media odpowiada za kompleksową obsługę profili OSM Łowicz na Facebooku i Instagramie.

17.12.2019 | przeczytano: 463 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 101)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764