logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mirinda: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Kampania Cheetos na Spotify

Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo. Firmy współpracowały już wcześniej w zakresie komunikacji na platformie Spotify, jednak dla innych brandów tego marketera (Pepsi, Mirinda, Rockstar, Lipton Ice), natomiast Cheetos debiutuje w tym kanale. Kampania „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos na Spotify potrwa do końca października, jest częścią szerzej zakrojonych działań, obejmujących również m.in., telewizję, YouTube, TikTok i Meta. Za planowanie mediów odpowiada Zenith.

03.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 157 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Orzeźwiająca mmMetamorfoza: Feeders Agency z kampanią Mirindy

Wakacje to czas, kiedy możemy zaszaleć ze swoim wyglądem, pozwolić sobie na więcej. Mirinda daje możliwość orzeźwienia swojego looku i przejścia letniej mmMetamorfozy. Za letnią kampanię Mirindy, która trwa do 25 sierpnia, odpowiada Feeders Agency.

05.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 340 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Milena Urbańska dołącza do agencji mediowej Zenith

Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) obejmując stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.

25.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1191 razy
Cape Morris wzmacnia dział social media

Cape Morris powiększa zespół o trzech specjalistów. Do teamu zajmującego się social media dołączył Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski.

16.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1119 razy
Mcdonald’s Polska z nowym Dyrektorem Marketingu

Michał Arament, dotychczasowy Senior Marketing Manager, od 1 sierpnia obejmie stanowisko Head of Marketing Department w polskim oddziale McDonald’s.

14.07.2022 | Z rynku | przeczytano: 796 razy

PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych i wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”. To bezpośrednia odpowiedź firmy na potrzeby konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem kultowych napojów i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru. Tym samym Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono wariant Mirinda Free. Nowym produktom towarzyszyć będzie kampania marketingowa.

25.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 513 razy
Przełom w Pepsico - butelki wykonane będą w 100%% z rPET do końca 2021 roku

Jeden z największych producentów żywności i napojów na świecie, firma PepsiCo, w samym tylko 2021 roku zainwestuje 3,6 mln USD oraz 8 mln USD w każdym kolejnym roku na pozyskanie przetworzonego plastiku (rPET), który umożliwi produkcję w Polsce wszystkich butelek napojów Pepsi oraz Mirinda z surowca zawierającego tworzywo w 100% pochodzące z recyklingu. To kolejny ważny krok do realizacji wizji świata PepsiCo, w którym plastik nigdy nie stanie się odpadem – w lecie 2020 roku firma wprowadziła do obiegu butelki herbaty mrożonej Lipton Ice Tea w 100% wykonane z rPET. Efektem wprowadzanych zmian będzie ograniczenie emisji gazów cieplarnianych średnio o 40%.

02.12.2020 | Z rynku | przeczytano: 731 razy
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | Konkursy | przeczytano: 4002 razy
Patrycja Południkiewicz-Kędzior wzmacnia zespół Kamikaze

Patrycja Południkiewicz-Kędzior dołączyła do zespołu agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Senior Copywriter. Wcześniej pracowała w Deloitte Digital, na stanowisku Senior Copywriter / Head of Copy & Content Team, a przez ostatnie dwa lata prowadziła własną działalność jako freelancer.

18.06.2020 | Z rynku | przeczytano: 508 razy
BNG otwiera dom produkcyjny Robonauts Pictures

Wraz z początkiem maja br. do platformy marketingowo – technologicznej Brand New Galaxy dołącza dziewiąta spółka – dom produkcyjny Robonauts Pictures, z Michałem Jaksikiem na czele, który obejmie rolę Managing Directora. Nowy podmiot w BNG to kontynuacja realizacji intensywnej strategii rozwoju hubu, ogłoszonej pod koniec kwietnia br.

07.05.2020 | Z rynku | przeczytano: 2556 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764