logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mirosław Skotarczyk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Mirosław Skotarczyk w jury 20. edycji Effie Awards Poland

W jury konkursu Effie Awards Poland zasiądzie Mirek Skotarczyk, Head of Strategy i Partner w Communication Unlimited.

10.06.2019 | przeczytano: 967 razy

Marka Ingrid Cosmetics będzie obsługiwana przez agencję Communication Unlimited. Firmy podpisały umowę na opracowanie strategii i obsługę kreatywną marki. Współpracę nawiązano bez przetargu, na podstawie rekomendacji i po wstępnych pracach nad marką.

30.05.2019 | przeczytano: 302 razy
Communication Unlimited dla Superbrands 2018

Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia.

24.07.2018 | przeczytano: 979 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Communication Unlimited: Pierwsza kampana TV Domino’s Pizza

Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza, zrealizowana przy wsparciu agencji Communication Unlimited. Jej tematem jest nowa pozycja w ofercie marki, przygotowana z myślą o okresie zimowym: rozgrzewająca pizza Tex-Mex oraz oferta promocyjna.

15.01.2018 | przeczytano: 768 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764