logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mission Public Relations: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Piwne etykiety: aktualne tendencje w projektowaniu

Etykieta odgrywa ważną rolę w przekazaniu informacji odbiorcy o danym produkcie, może też określić grono odbiorców. Jest reklamą produktu i tworzy wizerunek producenta. Jak prezentują się w tym przypadku małe, lokalne czy nowe browary, rywalizujące o klienta? Jak wykorzystują siłę etykiety? 

03.05.2013 | przeczytano: 4006 razy
Wizerunek dewelopera od A do Z

Nie tylko gwiazdy, celebryci czy największe koncerny muszą dbać o swój wizerunek. Firmy z każdej branży powinny zwracać uwagę na to, jak widzi je otoczenie. Również deweloper, postrzegany jako nowoczesny i profesjonalny, jest teraz w cenie.

28.03.2013 | przeczytano: 2683 razy

Agencja Mission Public Relations rozpoczęła współpracę z Peugeot Ciesielczyk, jednym z największych dealerów samochodów w Wielkopolsce.

23.05.2012 | przeczytano: 620 razy
Rajstopy Marilyn z Mission

Agencja Mission Public Relations rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym e-marilyn.pl, który jest obecnie jedynym oficjalnym sprzedawcą produktów pończoszniczych firmy Marilyn.

17.04.2012 | przeczytano: 1120 razy
Nasz Głos Poznański ma już rok

12 kwietnia 2011 roku ukazał się pierwszy numer Naszego Głosu Poznańskiego. Od tego momentu ten bezpłatny dwutygodnik zyskał dużą polarność wśród mieszkańców aglomeracji poznańskiej. Obecnie tytuł obejmuje swoim zasięgiem Poznań i 19 okolicznych gmin. Wydawcą jest firma Lech-Press.

17.04.2012 | przeczytano: 3185 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764