logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mitsubishi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 201
Filmy z kampanii Mitsubishi Motors z nagrodami The Best of Moto 2024

Astara – oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi do Polski informuje, że trzy serie filmów Mitsubishi Motors z udziałem znanych ambasadorów marki, Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego, zostały wyróżnione w prestiżowym plebiscycie „The Best of Moto 2024”. Projekty: „Inspiracje w podróży”, „Prawda czy fałsz” oraz „Trzy oblicza Berlina” uzyskały blisko 15 milionów wyświetleń, przyciągając uwagę odbiorców zarówno prezentowanymi modelami samochodów, jak i wartościami promowanymi przez firmę. Wprowadzenie natywnych, opartych na storytellingu treści, przyczyniło się do pozytywnego odbioru kampanii i wzmocniło wizerunek marki jako nowoczesnej i inspirującej do odkrywania świata na własnych zasadach.

09.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 654 razy

Astara oraz reprezentowane przez nią w Polsce marki: Isuzu, Mitsubishi oraz Nissan jako pierwsze z branży motoryzacyjnej nawiązały współpracę z Polską Organizacją Reklamodawców (POR). Jest to strategiczny krok mający na celu wymianę doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie nowoczesnego marketingu.

30.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 333 razy
Koenig & Bauer i Mitsubishi Electric: moduł inspekcyjny Qi<+>PRO

W dniach od 8 do 10 października firma Mitsubishi Electric, strategiczny partner firmy Koenig & Bauer, na swoim stoisku na targach VISION w Stuttgarcie zaprezentuje po raz pierwszy wspólnie opracowany moduł inspekcyjny Qi<+>PRO. Jest to innowacyjne rozwiązanie do kontroli in-line folii akumulatorowych i innych materiałów metalizowanych, papierowych i foliopodobnych podawanych we wstędze. Są one trudne do skontrolowania za pomocą konwencjonalnych systemów kamer.

13.10.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 334 razy
Dr Maciej Kawecki ambasadorem Mitsubishi ASX

Firma Astara – oficjalny importer samochodów Mitsubishi w Polsce - ogłosiła, że Maciej Kawecki - wykładowca, dziennikarz technologiczny, popularyzator nowych technologii, ceniony ekspert w dziedzinie ochrony danych, jest ambasadorem nowego modelu Mitsubishi ASX.

10.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 374 razy
Awans w Tailor Made

Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.

03.10.2024 | Personalia | przeczytano: 651 razy
Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi

Znany z ról teatralnych i filmowych aktor, Bartłomiej Topa, od sześciu lat związany z marką Mitsubishi w Polsce, odebrał oszczędny, innowacyjny model Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Aktor od dawna promuje działania proekologiczne i stara się aktywnie chronić środowisko, więc elektryczna hybryda typu plug-in doskonale wpisuje się w jego styl życia. Model będzie też partnerował mu na planie filmów edukacyjnych, popularyzujących ochronę środowiska i mądre korzystanie z uroków natury podczas plenerowych wyjazdów.

04.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 445 razy
Jacek Żerdziński dołączył do zespołu Holo Events

Do struktur agencji HOLO dołączył Jacek Żerdziński, którego zadaniem jest wsparcie zespołu i jego rozwój, a także zwiększenie świadomości marki HOLO Events jako agencji o szerokich kompetencjach.

15.03.2024 | Personalia | przeczytano: 494 razy
Mitsubishi Electric oraz Koenig & Bauer nawiązują współpracę

Mitsubishi Electric, dostawca kontaktowych czujników obrazu (CIS), oraz Koenig & Bauer, pionier w dziedzinie przemysłowych zastosowań druku i systemów przetwarzania obrazu inline do różnych zastosowań, podpisały list intencyjny dotyczący przyszłej współpracy. Celem uzgodnionego partnerstwa strategicznego jest połączenie mocnych stron obu firm w celu zaoferowania znormalizowanych, wysokiej jakości komponentów do przemysłowego przetwarzania obrazu dla sektora produkcji elektrod do ogniw akumulatorowych.

04.03.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 1083 razy
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo

Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które skorzystają z tej oferty, zyskają lepszą precyzję docierania do swoich klientów biznesowych.

28.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 698 razy
Maciej Kawecki nowym ambasadorem Mitsubishi Motors w Polsce

Wykładowca, doktor nauk prawnych, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, Maciej Kawecki, został nowym ambasadorem marki Mitsubishi Motors w Polsce.

07.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 1094 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 201)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764