logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mlekpol: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 54
Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023

„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.

29.11.2023 | przeczytano: 433 razy
Rolmlecz i Os3 wystartowały z ogólnopolską kampanią loteryjną

Marka Rolmlecz należąca do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL ruszyła z kampanią loteryjną – „Graj o nagrody prosto z serka”. Za komunikację oraz organizację loterii odpowiedzialna jest agencja oS3.

11.10.2023 | przeczytano: 706 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Maślanka Mrągowska wystartowała z wakacyjną loterią

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz drugi powierzyła realizację loterii Maślanki Mrągowskiej zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic.

12.06.2023 | przeczytano: 546 razy
„Z sercem do serka” – ruszyła nowa kampania 360° marki Rolmlecz

„Z sercem do serka” to hasło najnowszej kampanii 360° marki Rolmlecz, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL. Kampania ruszyła 1 czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, digitalu oraz social mediach marki. Aktualny koncept realizowanych działań jest rozwinięciem platformy komunikacyjnej opracowanej przez agencję kreatywną oS3. Po stronie Klienta wdraża ją Aneta Wysocka – Wejda, brand manager marki Rolmlecz.

06.06.2023 | przeczytano: 683 razy
Śmietanka Łaciata nieźle miesza w reklamie SM „Mlekpol”

Najnowsza kampania śmietanki UHT Łaciata, marki której właścicielem jest SM „Mlekpol” w Grajewie stworzona została przez zespół Opus B. 

24.04.2023 | przeczytano: 455 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie

Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).

30.03.2023 | przeczytano: 929 razy
Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).

28.03.2023 | przeczytano: 446 razy
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla Śmietany Łaciatej

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.

20.03.2023 | przeczytano: 505 razy
„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami smakowitych dań inspirować będą Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła.

14.11.2022 | przeczytano: 279 razy
Jesienią „zapiekasz, dusisz i gotujesz” razem z Dipami śmietanowymi od SM Mlekpol

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Kampania promocyjna „Razem smaczniej” trwa od czerwca 2022 roku i promuje produkty gotowe do użycia, a przede wszystkim pokazuje ich różnorodność oraz wygodę zastosowań w kuchni. Już niebawem w październiku zobaczymy jej drugą, jesienną odsłonę.

03.10.2022 | przeczytano: 631 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 54)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764