logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobiem: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Nowe osoby w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet

Radosław Włoda objął stanowisko dyrektora sprzedaży online Grupy Eurozet w Zespole Sprzedaży Agencyjnej. Dołączył do niego również Jarosław Żurawski jako doradca ds. sprzedaży, a Dorota Pawlikowska objęła stanowisko menadżera ds. projektów specjalnych w Zespole Akcji Niestandardowych i Promocji.

17.10.2023 | Świat mediów | przeczytano: 323 razy
Awanse w Lightscape: Paulina Kunicka i Pamela Tomicka

Z początkiem sierpnia Paulina Kunicka awansowała na nowoutworzone stanowisko – Project Management Director. Z kolei Pamela Tomicka, dotychczas Senior Account Executive objęła pozycję Marketing & PR Managera. Awanse odzwierciedlają zmiany w strategii rozwoju Agencji, która działa w branży digital marketingu i PR od 15 lat.

23.08.2023 | Personalia | przeczytano: 829 razy
Norbert Kowalski dołącza do Harbingers

Do krakowskiej agencji Harbingers dołączył Norbert Kowalski, obejmując stanowisko Head of Partnerships.

19.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 726 razy

Według prognoz Statista, światowe wydatki na reklamy mobilne do 2024 roku mogą osiągnąć nawet 400 mld USD. Biorąc pod uwagę rosnącą popularność i dostępność urządzeń mobilnych, a także niebotyczne ilości pobieranych gier na świecie każdego dnia (55 mld[1] w samym 2021 roku) to właśnie środowisko mobile gamingowe wydaje się idealną przestrzenią dla marek, by pokazywać tam swoje produkty. Od czego zacząć, jakie są możliwości reklamowania i najpopularniejsze formaty?  To często zadawane pytania przez specjalistów marketingu choćby ze względu na to, że środowisko gier mobilnych nie jest jeszcze tak „spopularyzowane” w branży i wciąż walczy z wieloma stereotypami. Eksperci z Mobiem Polska podpowiadają, czy mobile gaming to miejsce dla każdej marki, do jakiej agencji mobile marketingowej najlepiej się zwrócić i jakim budżetem trzeba dysponować, by realizować kampanie w gamingu.

07.03.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 977 razy

Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym sektorem branży gier z 92 miliardami dolarów w 2022 r. Z kolei 250 miliardów dolarów to prognozowana wielkość tego rynku do 2030 r.[1]1 Nic więc dziwnego, że reklamodawcy zaczęli przeznaczać budżety na reklamy w grach mobilnych. Jak podaje IAB Polska/PwC AdEx, w ostatnich latach już blisko 1/3 wszystkich wydatków na reklamę online była przeznaczana na reklamy w grach. Jakie trendy panować będą w reklamie w grach mobilnych w 2023 roku? Na jakie formaty najlepiej postawić? Na te pytania odpowiedzą eksperci z agencji mobile marketingowej, Mobiem Polska.

01.02.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 611 razy
Veovee wzmacnia client service

Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.

30.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 902 razy

Według raportu SensorTower w pierwszym kwartale 2022 roku pobrano globalnie 14,3 miliardów gier na telefon (ponad 3 mld stanowiły pobrania w Europie), czyli o 200 mln więcej niż w analogicznym okresie w 2021 roku.[1] Rosnąca w zawrotnym tempie popularność rozgrywek mobilnych sprawiła, że stały się one mainstreamowym kanałem rozrywkowym, ale też komunikacyjnym i reklamowym, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Już teraz prognozuje się, że przychody z reklam w grach mogą osiągnąć nawet 56 mld USD w 2024 roku (42 mld w 2019), a to wszystko przez to, że gracze nie ignorują reklam w tym kanale.[2] Budżety przeznaczane na marketing w grach z roku na rok się zwiększają, a formaty znacząco się dywersyfikują. Co to może oznaczać? Dla przeciętnego użytkownika zapewne jeszcze większy wybór, dobrych jakościowo i intuicyjnych gier mobilnych dostępnych w trybie free-to play, dla brandów z kolei – atrakcyjną i bezpieczną przestrzeń do pokazania klientom swoich produktów, a dla marketera? Środowisko reklamowe z nieograniczonym potencjałem. Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci Mobiem Polska.

23.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 608 razy

Pokolenie Alfa się rozrasta i ma szansę prześcignąć generację wyżu demograficznego (baby boomers) w swojej liczebności. Co tydzień przybywa ich ponad 2,8 miliona w skali globalnej, a według szacunków do 2025 roku na świecie będzie ich ponad 2 miliardy[1]. Według Michała Giery z Mobiem Polska, już dziś oczy marketerów powinny kierować się w stronę młodego pokolenia, które za kilka lat będzie podejmować indywidualne decyzje konsumenckie. Każda generacja ma swoje charakterystyczne cechy, styl, czy upodobania. Znajomość  tych aspektów, może znacznie ułatwić brandom planowanie odpowiednich strategii i punktów styku. Jak wynika z raportu GWI Gen Alpha: the real picture, najmłodsza grupa jest zainteresowana gamingiem (58 proc.) nieco bardziej niż programami telewizyjnymi (55 proc.) czy sportem (46 proc.). Alfy traktują gry jako miejsce interakcji społecznych i patrzą przychylnym okiem na produkcje zawierające elementy pracy zespołowej oraz umożliwiające grę ze znajomymi. Gry i metaverse to immersyjne kanały, kluczowe dla marketerów, którzy będą chcieli dotrzeć do pokolenia Alfa.

27.09.2022 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 822 razy
Radosław Włoda nowym Business Development Directorem w Proxi.cloud

Radosław Włoda objął stanowisko Business Development Directora w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w realizacji kampanii drive-to-store i monitoringu ruchu w sklepach. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za rozwój biznesu reklamowego. W długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do znacznego zwiększania obrotów spółki, a także rozbudowy struktur handlowych. Wcześniej przez wiele lat pracował w Grupie Interia, w tym po przejęciu przez Grupę Polsat Plus, jako dyrektor handlowy Mobiem Polska i AdRetail.

05.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 600 razy

Już w 2021 roku Newzoo[1] w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie jednym z wiodących kierunków w najbliższych latach. Najnowsze dane zebrane przez J.P.Morgan[2] wskazują na rosnące możliwości dla rozwoju metaversum i inwestycji w tym świecie.  Co roku 54 miliardów dolarów  wydawanych jest na dobra wirtualne, w tym „skórki” (dzięki nim gracz może dostosować swoje wyposażenie w rozgrywce) i dodatkowe życia, czyli blisko 2 razy więcej niż na muzykę. Około 60 miliardów wiadomości wysyłanych jest dziennie w grze Roblox. Gra Second Life osiągnęła około 650 milionów dolarów PKB, a w 2020 roku 80 milionów dolarów zostało wypłacone rezydentom gry na różnego rodzaju wirtualne dobra i usługi. Republic Realm nabyło parcelę w grze Decentraland za 913 tysięcy dolarów i tworzy tam dzielnicę handlową inspirowaną japońską dzielnicą Harajuku. Zatem, czym jest metaverse i dlaczego marketerzy powinni tam kierować swoje działania? Na te i inne pytania odpowiadają eksperci z Mobiem Polska.

20.04.2022 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 988 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764