logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera 2: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Kampania Moliera 2 z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan

Mieszanka wiosennych trendów, luksusowych stylizacji wprost z wybiegów światowych domów mody oraz zabawy modą - tak w skrócie można opisać najnowszą kampanię Moliera 2. Przyciągające wzrok fotografie z udziałem polskiej gwiazdy Małgorzaty Rozenek-Majdan to chęć zainspirowania do odkrywania kobiecości, eksperymentowania z własnym stylem oraz spojrzenia na nowy sezon w zupełnie inny sposób.

21.03.2022 | przeczytano: 1263 razy
„Za co kochasz Moliera 2.com?” - najnowsza kampania outdoorowa

Ponad 350 luksusowych marek w portfolio, 7 salonów stacjonarnych w całej Polsce, aktualne trendy - Moliera2.com to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów, a przede wszystkim światowej klasy projektantów.

04.10.2021 | przeczytano: 520 razy
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa

Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale wpisuje się on w zabytkową tkankę miasta, wzbudzając zainteresowanie mieszkańców i turystów.

29.07.2021 | przeczytano: 964 razy
Ranking kryzysowy praktyków polskiej branży PR

Największy kryzys wizerunkowy 2020 roku w Polsce to postawa hierarchów Kościoła Katolickiego. Instytucja ta już drugi rok z rzędu znalazła się na pierwszym miejscu rankingu Kryzysometr tworzonego przez specjalistów od komunikacji. W osobnym rankingu kryzysów świata biznesu pierwsze miejsce zajęła Wirtualna Polska w związku ze sprawą tekstów fikcyjnych dziennikarzy i niejasnych powiązań z Ministerstwem Sprawiedliwości. Takie są główne wyniki badania „Kryzysometr 2020/2021” przeprowadzonego przez Alert Media Communications wśród ponad stu dyrektorów komunikacji, menadżerów PR i rzeczników prasowych kluczowych firm rynkowych, instytucji państwowych i samorządowych oraz organizacji pozarządowych.

17.12.2020 | przeczytano: 718 razy
Plac Trzech Krzyży 3 /4 zmienia się w Moliera 2

Salon Plac Trzech Krzyży 3 /4 tworzący swoją renomę wśród Warszawskich butików z luksusową odzieżą w Warszawie od 2011 roku, znajdzie się teraz pod szyldem Moliera 2. Moliera 2 to sieć luksusowych butików, a także prężnie działający sklep internetowy, oferujące swoim klientom projekty światowych Domów Mody. Uwielbiane przez gwiazdy Salony znajdują się w Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Od maja tego roku dla klientów Moliera 2 otwarta zostanie kolejna lokalizacja w Stolicy.

04.05.2020 | przeczytano: 3045 razy
20-lecie Robert Majkut Design

2 kwietnia 2016 r. Robert Majkut Design – jedno z pierwszych profesjonalnych studiów designerskich w Polsce rozpoczęło 20. rok działalności. Jak są obchodzone te designerskie urodziny? Wielbiciele dobrego designu i fani dokonań Roberta Majkuta będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o tajnikach jego pracy oraz projektach zrealizowanych w ciągu tych dwóch dekad.

07.04.2016 | przeczytano: 1096 razy

Migomedia nawiązała współpracę z salonami jubilerskimi Excelsior, których oferta obejmuje wysokiej jakości biżuterię oraz ekskluzywne zegarki.

13.05.2014 | przeczytano: 1194 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764