logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera2.com: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Nowa identyfikacja wizualna Moliera2

Po 14 latach działalności na rynku dóbr luksusowych, Moliera2 wprowadziło nową, unowocześnioną identyfikację wizualną. Multibrand wychodzi naprzeciw zmieniającym się wymaganiom Klientów oraz obecnym trendom w designie. Z rebrandingiem wiąże się również nowa strategia marki mająca na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.  

20.12.2022 | Z rynku | przeczytano: 795 razy
Nowa funkcja Sentione pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym

Polski SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił nową funkcję - SentiOne Insights. Pozwala ona błyskawicznie wygenerować szybkie podsumowanie kluczowych informacji na temat wskazanej marki za dany okres, co przyspieszy pracę marketerów i ułatwi zapanowanie np. nad kryzysem wizerunkowym. W ramach testowania nowej funkcji SentiOne sprawdził, które marki z branży modowej cieszyły się najwyższym Brand Health Index w ostatnim miesiącu.

17.10.2022 | Świat mediów | przeczytano: 755 razy
Kampania Moliera 2 z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan

Mieszanka wiosennych trendów, luksusowych stylizacji wprost z wybiegów światowych domów mody oraz zabawy modą - tak w skrócie można opisać najnowszą kampanię Moliera 2. Przyciągające wzrok fotografie z udziałem polskiej gwiazdy Małgorzaty Rozenek-Majdan to chęć zainspirowania do odkrywania kobiecości, eksperymentowania z własnym stylem oraz spojrzenia na nowy sezon w zupełnie inny sposób.

21.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 1300 razy
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską

Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.

19.01.2022 | Z rynku | przeczytano: 1038 razy
Moliera2.com: kreatywna kampania w niestandardowym wykonaniu

Pod koniec października 2021 roku, marka Moliera2.com zaprezentowała nową kampanię niestandardową we współpracy z Braughman Group Media.

05.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 736 razy
Moliera2.com: artystyczny mural zrealizowany w Poznaniu

W październiku 2021 roku, marka Moliera2.com zaprezentowała nowy artystyczny mural przy współpracy z Braughman Group Media.

21.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 846 razy
„Za co kochasz Moliera 2.com?” - najnowsza kampania outdoorowa

Ponad 350 luksusowych marek w portfolio, 7 salonów stacjonarnych w całej Polsce, aktualne trendy - Moliera2.com to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów, a przede wszystkim światowej klasy projektantów.

04.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 535 razy
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa

Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale wpisuje się on w zabytkową tkankę miasta, wzbudzając zainteresowanie mieszkańców i turystów.

29.07.2021 | Z rynku | przeczytano: 979 razy
Moliera2.com: pierwsza w historii marki kampania Real Time Marketingowa

Odliczanie czasu do ponownego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu czy propozycje stylizacji dostosowanych do pogody – o czym mowa? Sklep internetowy Moliera2.com po raz pierwszy w historii zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu, którą można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce.

07.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 820 razy
Oczyszczający powietrze mural Moliera2.com

W maju br. zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera2.com w centrum Gdańska. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni ponad 130 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 5 dni. Co najważniejsze, zostało namalowane specjalną farbą, która oczyszcza powietrze.

24.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 1185 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764