logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mondelez: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 51
Kate Rowlinson i Christine Fang dołączają do Mediacom

MediaCom wzmocnił swój globalny zarząd (Global Executive Committee), powołując do niego Kate Rowlinson, która objęła stanowisko Managing Director Worldwide Hubs, oraz Christine Fang, która niedawno dołączyła do agencji jako Global Chief Financial Officer.

09.04.2019 | przeczytano: 174 razy
IAB ogłasza pierwszych prelegentów Interact 2019

Taide Guajardo, Brand Director and Brand Master Society w Procter & Gamble Europe oraz  Johan Houben, Media and Digital Marketing Director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie.

05.04.2019 | przeczytano: 344 razy
Mondelez ruszył z kampanią ciastek Milka Choco Brownie

Mondelez Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego produktu. Milka Choco Brownie, to odpowiedź firmy na rosnące zainteresowanie ciastkami miękkimi i umiłowania konsumentów do kultowego Brownie. Wśród planowanych działań znajduje się kampania TV, szeroko zakrojona akcja samplingowa oraz silne wsparcie w social media.

28.03.2019 | przeczytano: 301 razy
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z misją, aby oferować odpowiednie przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowane w odpowiedni sposób.

25.03.2019 | przeczytano: 162 razy
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z misją, aby oferować odpowiednie przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowane w odpowiedni sposób.

14.03.2019 | przeczytano: 243 razy
Loteria konsumencka w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania m.in. voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle, a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami polskich skoczków Kadry A.

21.02.2019 | przeczytano: 480 razy
Nowe kaski dla młodych skoczków od Milki

Milka dołączając w tym sezonie do grona sponsorów Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, wspiera także przyszłych mistrzów skoczni. W tym celu, w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanego we współpracy z PZN, marka przekazała kaski narciarskie polskim klubom sportowym. Ceremonia przekazania sprzętu miała miejsce w ten weekend w Szczyrku.

18.02.2019 | przeczytano: 168 razy
„Skocz po Milka do Tesco” - konkurs konsumencki

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są plecaki wypełnione słodyczami oraz rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w Planicy. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Tesco.

08.02.2019 | przeczytano: 349 razy
Milka. Sercem z Naszymi” – nowa kampania Milka

Z rozpoczęciem nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich, Milka wystartowała z nową kampanią „Milka. Sercem z Naszymi”. Z tej okazji, konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”! Od teraz radość ze wspólnego kibicowania jest jeszcze większa.

08.01.2019 | przeczytano: 169 razy
Konkurs konsumencki w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka.

03.01.2019 | przeczytano: 382 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 51)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764