logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Brodka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16

Marka BMW wystartowała z projektem “BMW Kreatywne Jazdy” - internetowym festiwalem kreatywności. Aktywacja dzieli się na dwa obszary: konkurs kreatywny z nagrodami oraz nagrania masterclass stworzone m.in. przez Monikę Brodkę, Macieja Musiałowskiego czy Krzysztofa Zalewskiego. Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).

10.05.2022 | przeczytano: 377 razy
Billboard z wizerunkiem Sarsy zawisł na Times Square w Nowym Jorku

Artystka została doceniona przez serwis Spotify i została ambasadorką akcji EQUAL, wspierającej głos kobiet w przemyśle muzycznym. Billboard z jej wizerunkiem zawisł w najbardziej prestiżowym miejscu Nowego Jorku. Sarsa nie ukrywa, że jest to dla niej ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Cieszy się też, że swoją osobą może motywować innych do działania, bo jak wspomina, jej droga do kariery i spełniania swoich marzeń była kręta i wyboista, dlatego jest najlepszym przykładem na to, że mimo wszystko trzeba wierzyć w siebie i dążyć do wyznaczonego celu.

28.02.2022 | przeczytano: 923 razy

Dawid Myśliwiec za film „Chcieli mi ukraść 37 tysięcy złotych! Dlaczego czasami to się udaje?” dostał Nagrodę Widzów podczas gali konkursu Grand Video Awards dla najbardziej kreatywnych twórców wideo w sieci. Jury przyznało też statuetki zwycięzcom dziewięciu kategorii konkursowych.

07.10.2021 | przeczytano: 643 razy

42 filmy spośród ponad 500 zgłoszonych materiałów trafiło do finału konkursu Grand Video Awards 2021. 13-osobowe jury wskazało nominowanych do nagród w 9 kategoriach. Od dziś można głosować na film, który otrzyma Nagrodę Widzów.

24.09.2021 | przeczytano: 792 razy
Brodka, Dorociński i Musiał dołączają do akcji Żywca – „Wielka Zwrotka Ż”

Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał oddający butelki zwrotne do sklepów? Oto artyści, którzy właśnie dołączyli do „Wielkiej Zwrotki Ż” organizowanej przez markę Żywiec. Jej celem jest zachęcanie Polaków do oddawania butelek zwrotnych do sklepów. Swoim zaangażowaniem cała trójka udowadnia, że warto działać na rzecz naszej planety.

10.02.2020 | przeczytano: 1813 razy
Ogólnopolska kampania reklamowa T‑mobile „Bez nonsensów”

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, opartej o motto „Bez nonsensów”. W pierwszej odsłonie magentowy Operator podkreśli, że jego stali klienci mogą liczyć na co najmniej tak samo dobre warunki jak nowi.

05.04.2019 | przeczytano: 944 razy
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku

Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer „Wysokich Obcasów” i dodatek z tekstami z „The Wall Street Journal”. To w sumie 116 stron do czytania podczas weekendu lub najbliższego urlopu.

22.06.2018 | przeczytano: 724 razy
Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu Propeller Film

15 marca 2018 r. Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził sfinalizowanie transakcji, w wyniku której przejął 100% udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film. Zakup domu produkcyjnego Propeller to kolejna w tym roku akwizycja Grupy Dentsu Aegis.

16.03.2018 | przeczytano: 778 razy
Kampania #sexedpl: Rubik, Brodka, Biedroń o seksie

Wystartowała przygotowana przez Anję Rubik i grupę Dziewuchy Dziewuchom kampania #sexedpl. Autorzy pragną by temat edukacji seksualnej stał się bardziej popularny, a wiedza na jego temat - dostępna. Projekt skierowany jest do młodzieży i rodziców.

02.11.2017 | przeczytano: 2917 razy (komentarzy: 17)
„A ty, co zobaczysz?” - kampania Muzeum Narodowego w Warszawie

„A Ty, co zobaczysz?” – pytają w spotach ambasadorzy Muzeum Narodowego w Warszawie: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński. W kontakcie ze sztuką każdy może odkryć coś dla siebie i poczuć się dobrze w jej otoczeniu – w MNW warto spędzać czas.

27.09.2017 | przeczytano: 644 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764