logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Salamon: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5

Polski oddział Deloitte Digital wygrał przetarg na obsługę projektu dla marki Lay’s. Od października 2017 r. agencja pracowała nad przygotowaniem materiałów do kampanii digital, bazujących na stworzonym wcześniej, regionalnym koncepcie kreatywnym „Which Lay’s Is Yours?

18.01.2018 | przeczytano: 701 razy
Monika Salamon i Andrzej Krok w Deloitte Digital

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.

19.06.2017 | przeczytano: 972 razy
Grey group autorem wizerunkowej kampanii Grupy Lotos

Rusza właśnie wizerunkowa kampania Grupy LOTOS przygotowana przez GREY group. To pierwsza w historii Grupy LOTOS kampania wizerunkowa na tak wielką skalę, oparta o zrealizowany z rozmachem film telewizyjny, spot interaktywny i konkursy dla klientów i pracowników LOTOS.

13.10.2014 | przeczytano: 3888 razy
Bogusław Linda twarzą i reżyserem spotu Pharmaton Geriavit

Bogusław Linda został twarzą najnowszej kampanii Pharmaton Geriavit, stworzonej przez Grey Group. Autorem zdjęć do spotu telewizyjnego był Paweł Edelman. Kampania ruszyła 1 października, a jej hasło brzmi „W sile wieku, w pełni sił”.

02.10.2012 | przeczytano: 1547 razy
Adam Małysz w kampanii wizerunkowej Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek

21 grudnia br. Generali rozpocznie pierwszą od kilku lat na polskim rynku wizerunkową kampanię reklamową. Głównymi mediami kampanii będą telewizja i Internet, zaś kreacja wykorzystuje wizerunek Adama Małysza, z którym Generali współpracuje na płaszczyźnie sponsorskiej już od 7 lat. Działania reklamowe firmy obejmą okres 19 grudnia br. - 22 stycznia 2012 r.

19.12.2011 | przeczytano: 1770 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764