logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Morele: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach

14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy, uczestnicy jako pierwsi w Polsce będą mogli zapoznać się z wirtualnym asystentem AI od Sembota - pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie, pozwalającym marketerom na oddelegowanie swoich zadań do sztucznej inteligencji.

29.02.2024 | przeczytano: 382 razy
Radio Nowy Świat razem z Ukrainą

W drugą rocznicę rosyjskiej agresji na Ukrainę Radio Nowy Świat będzie wspominać i rozmawiać o sytuacji naszych wschodnich sąsiadów. W najbliższy czwartek, piątek i sobotę na antenie pojawią materiały, rozmowy oraz reportaż Anny Rokicińskiej o ukraińskiej wsi, która zniknęła.

22.02.2024 | przeczytano: 380 razy
Raport: najlepsze blogi w e-commerce

19 branż, 285 sklepów internetowych oraz grupa ekspertów skupiona na wyróżnieniu marek, które najskuteczniej realizują działania SEO i content marketingowe za pomocą bloga. Agencja Elephate wyłoniła liderów w branży e-commerce, którzy przyciągają najwięcej odbiorców dzięki publikowanym treściom.

01.12.2023 | przeczytano: 587 razy
Co jest grane w e-commerce? Musical w spocie sklepu Morele

Końcówka wakacji to dla większości sklepów czas na prowadzenie kampanii reklamowych z okazji “Back to school”. Często ograniczają się one wyłącznie do promocji na produkty, które są niezbędne do skompletowania szkolnej wyprawki. Sklep internetowy Morele w tym roku motyw powrotu do szkoły wykorzystał do stworzenia… mini musicalu, a jego premiera przypadła właśnie pod koniec wakacji.

18.08.2022 | przeczytano: 1067 razy
Kampania Lenovo „Back to school”

Wystartowała kampania promocyjna, dzięki której przy zakupie wybranych laptopów Lenovo Legion i serii IdeaPad kupujący otrzymują 300 zł zwrotu na karcie bankomatowej. Modele komputerów objętych  promocją można znaleźć w wybranych sklepach. Akcja potrwa do 30 września.

01.08.2022 | przeczytano: 760 razy
Marka Morele stawia na działania branded contentowe z wykorzystaniem wideo

Każda pociecha wie, że 1 czerwca ma swoje święto. W tym roku z okazji Dnia Dziecka marka Morele nagrała film, w którym zachęca widzów, aby niezależnie od wieku spróbowali odkryć w sobie dziecko. Działania branded contentowe z wykorzystaniem wideo są stałym elementem w codziennej komunikacji firmy w social mediach.

01.06.2022 | przeczytano: 418 razy

Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców internetowych w Polsce. Menagerką Juszes została Justyna Zawadzka – Team Leaderka w Glow by LifeTube.

24.09.2021 | przeczytano: 362 razy
DTS zmienił się w Zadbano

DTS, obecny na polskim rynku usług transportowych i logistycznych od ponad 20 lat zmienia nazwę na Zadbano. To firma, która stała się liderem w kategorii home delivery, zapewniając kompleksową obsługę dostaw produktów z największych sklepów na terenie całego kraju. Przedsiębiorstwo każdego roku realizuje ponad milion zleceń i pracuje dla ponad 450 marek o zasięgu ogólnopolskim.

20.08.2021 | przeczytano: 6870 razy
Markowe sklepy zmieniają się w marketplacy’y

Rynek e-commerce, czyli handlu w internecie dostał potężny pandemiczny zastrzyk. To jedna z tych branż, która mogła liczyć na zwiększone zyski, bo obostrzenia ograniczyły działalność sklepów stacjonarnych. Jednak nie wystarczy tylko umieścić produkty na internetowej witrynie. Większość rynku przejmują bowiem giganci jak Amazon czy Alibaba. Dostrzegają to inne sieci i wzorem np. Decathlona zapraszają na swoje wirtualne półki inne marki – chcąc tym samym dorównać wielkim marketplace’om.

26.07.2021 | przeczytano: 781 razy
LTTM powiększa zespół – trzech managerów dołącza do działu sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwinęła swój zespół sprzedaży, kierowany przez Magdalenę Talmę, o trzech nowych Sales Managerów – Klaudię Szelest, Marcina Błajeta i Annę Motyl. Nowa część zespołu współodpowiada za pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich oraz agencyjnych i ofertowanie nowych usług dostępnych w grupie.

06.07.2021 | przeczytano: 654 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764