logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mosso: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Bożonarodzeniowa kampania dla Mosso od Abanana i Hi Grupy

Wystartowała świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso, którą przygotowały i poprowadzą wspólnie Abanana oraz hi GRUPA. Całokształt przedsięwzięć marketingowych obejmuje reklamy displayowe, działania contentowe, landing page oraz specjalny e-book. Celem kampanii, przygotowanej w konsorcjum podmiotów, jest promocja zastosowania majonezu w bożonarodzeniowych potrawach i wypiekach.

05.12.2022 | przeczytano: 395 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Warszawska hi GRUPA oraz krakowska Grupa Eura7 podpisały umowę konsorcyjną. Sygnatariuszami umowy są Marek Szabrański, CEO hi GRUPY oraz Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

14.11.2022 | przeczytano: 182 razy
Błażej Balcerzyk pokieruje agencją Abanana należącą do Grupy Eura7

Do Grupy Eura7 dołączył Błażej Balcerzyk, który objął stanowisko Team Leader. Jest to powrót Balcerzyka do Grupy Eura7 po siedmiu latach, kiedy to piastował stanowisko Creative Managera.

09.05.2022 | przeczytano: 437 razy
Majonez Winiary najpopularniejszy w internecie w kontekście bojkotu

Do niedawna liczba wypowiedzi o majonezach Kieleckim i Winiary w polskim Internecie rozkładała się po równo, ale obecnie Winiary zdominował dyskusje - dotyczy go 62 proc. wzmianek, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Jednak większość ma wydźwięk negatywny i dotyczy bojkotu Nestlé, właściciela marki. Niezależnie od kwestii politycznych, widać rosnącą świadomość konsumentów na temat składu majonezów, zwiększa się też popularność produktów wegańskich.

19.04.2022 | przeczytano: 567 razy
Aneta Kuć dołączyła do agencji One Horizon

Aneta Kuć to nowy Junior Media Planner w One Horizon, agencji specjalizującej się w marketingu efektywnościowym.

03.06.2020 | przeczytano: 905 razy
Mosso Kewpie Poland nowym klientem Contenthouse

Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.

03.10.2018 | przeczytano: 1083 razy
Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim

Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.

23.02.2018 | przeczytano: 934 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764