logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Motion Brand: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Nowa reklama Bodymax Plus

„Podkręć swoją energię” – pod takim hasłem ruszyła reklama Bodymax PLUS. Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Communication Unlimited.

27.10.2022 | przeczytano: 1034 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Colon C – kampania przygotowana przez Communication Unlimited

Ruszyła telewizyjna i radiowa kampania produkowanego przez Orkla Care suplementu diety Colon C. Reklamy zwracają uwagę na unikalny skład oraz działanie preparatu.

14.04.2022 | przeczytano: 947 razy
Telewizyjna kampania Suzuki Swace

Agencja Communication Unlimited przygotowała telewizyjną reklamę nowego modelu Suzuki – Swace, która od 6 kwietnia będzie obecna w TVP, TVN i Polsacie.   

01.04.2021 | przeczytano: 524 razy
Communication Unlimited: spot dla Velvet Care

1 października ruszyła nowa ogólnopolska akcja firmy Velvet CARE. Reklamodawca zdecydował się wykorzystać loterię, jako narzędzie marketingowe.

01.10.2019 | przeczytano: 797 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Amica przeciw marnowaniu żywności - kampania społeczna

Nieprawidłowe przechowywanie – to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”. Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera, firma będzie mogła edukować swoich klientów na temat problemu marnowania żywności!  Projekt nawiązuje także do promocji nowych lodówek z filtrem FreshOn, który pozwala na dłuższe zachowanie świeżości przechowywanych w nich warzyw i owoców.

11.07.2018 | przeczytano: 899 razy
Jeden krok w kampani sieci handlowej LewiatanZobacz wideo

Wystartowała nowa kampania telewizyjna Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Celem kampanii jest umocnienie przekonania, że sklepy Lewiatan są nie tylko topograficznie najbliżej swoich klientów, ale także emocjonalnie najlepiej rozumieją ich potrzeby - tak jak dobry sąsiad, z którym doskonale znamy się od lat. Tylko ktoś taki może naprawdę zrozumieć nasze potrzeby.

04.12.2013 | przeczytano: 1909 razy
Taneczna kampania sieci Super-Pharm

1 października sieć Super-Pharm ruszyła z kampanią reklamową, której motywem przewodnim po raz kolejny jest taniec, jednak tym razem - w zupełnie nowej odsłonie. Na jej potrzeby zostały stworzone 3 wyjątkowe spoty reklamowe, w tym dwa image’owe, opierające się na tańcu. Spoty image’owe to dwie części niezwykłej, pełnej artyzmu tanecznej opowieści o świecie perfum i makijażu, czyli świecie Super-Pharm. 

09.10.2013 | przeczytano: 1159 razy
Taniec motywem nowej kampanii Super-PharmZobacz wideo

Ruszyła kolejna kampania Super-Pharm. Jej głównym elementem jest taniec, który stał się czołowym motywem w komunikacji marki w 2013 roku. Firma zaprezentowała kolejny taneczny spot, prezentujący aktualną ofertę 1+1 ZA GROSZ.

04.06.2013 | przeczytano: 1604 razy
Kulisy sesji zdjęciowej pormującej markę Super-Pharm

Poznań Film Support, na zlecenie domu produkcyjnego Motion Brand, przygotował materiał filmowy ukazujący kulisy powstawania sesji zdjęciowej dla sieci Super-Pharm. Jest to ważne wydarzenie, gdyż firma stara się zbudować nowy, wyrazisty oraz bliski swoim klientom wizerunek.

13.08.2012 | przeczytano: 5189 razy
„Policzmy się z rakiem” - kulisy realizacji kampanii społecznejZobacz wideo

Od połowy maja w telewizji oraz Internecie oglądać można nowe spoty filmowe promujące kampanię społeczną „Policzmy się z rakiem”. Z tej okazji ich producent oraz partner akcji, firma Motion Brand, przygotowała materiał filmowy przedstawiający kulisy powstawania spotów.

28.05.2012 | przeczytano: 835 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764