logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Motorola: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 63
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | przeczytano: 1247 razy
Daniela Idi szefową marketingu EMEA w Motoroli

Motorola powołała Danielę Idi na stanowisko dyrektora ds. marketingu w Motorola Business Group dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Daniela Idi od 2020 roku pracowała w strukturach Lenovo jako dyrektor ds. marketingu konsumenckiego i terytorialnego EMEA oraz globalna dyrektor ds. marketingu konsumenckiego premium.

02.02.2024 | przeczytano: 369 razy
Motorola partnerem Euroleague Basketball

Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium (Mobile Smartphone Partner) obu serii elitarnych, koszykarskich rozgrywek: Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup. Oficjalne ogłoszenie partnerstwa odbędzie się 9 stycznia, podczas meczu Turkish Airlines EuroLeague, pomiędzy cenionymi drużynami Bayern Monachium i Real Madryt.

10.01.2024 | przeczytano: 483 razy
Kampania Motorola nagrodzona na Effie Awards 2023

Motorola otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards 2023 w kategorii Consumer Goods za kampanię „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”. Marka wraz z ambasadorami skupiła się na promocji ważnych dla pokolenia Z wartości, wśród których kluczowe były otwartość oraz różnorodność. Kampania towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo.

09.11.2023 | przeczytano: 817 razy
Ocean możliwości i popkulturowi buntownicy w kampanii Motorola

Trójka popkulturowych buntowników inspirujących do tego, aby iść pod prąd i podążać za swoimi marzeniami. Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix – to oni będą nadawać ton najnowszej kampanii marki Motorola.

16.10.2023 | przeczytano: 761 razy
Kampania Motorola #niedajsięzdefiniować z nagrodą Golden Arrow 2023

Motorola otrzymała branżową nagrodę Golden Arrow 2023 w kategorii wyzwanie marketera – product launch. Jury konkursu doceniło kampanię #niedajsięzdefiniować promującą, przy współpracy z artystami pokolenia Z, takie wartości jak różnorodność i swoboda wyrażania siebie.

23.06.2023 | przeczytano: 793 razy

Polski SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił aktualizowany codziennie ranking 100 najpopularniejszych marek w Internecie SentiCharts. Oprócz zestawienia ogólnego dostępne są również listy top 10 w dwunastu kategoriach. SentiCharts są dostępne dla każdego za darmo i obejmują również informacje takie jak sentyment wokół marki czy stosunek liczby wypowiedzi pozytywnych do negatywnych. Dotychczas tego typu informacje były trudne do uzyskania, a podobne zestawienia publikowane wyłącznie w ujęciu miesięcznym lub rocznym. SentiCharts pozwalają m.in. śledzić na bieżąco efekty działań firm - np. pozycje marek Only Bio i E. Wedel w swoich branżach znacząco wzrosły po ogłoszeniu współpracy, a Motorola po wypuszczeniu na rynek nowego smartfona podskoczyła w rankingu ogólnym o sześć miejsc.

21.04.2023 | przeczytano: 464 razy
„Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” Motorola przedstawia kolejne historie

Otwórz się na nowe, zmień schematy, nie oceniaj, poznaj i nie zamykaj się na to co inne. Bohaterami drugiej odsłony kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” zainicjowanej przez Motorola zostali Natalia Nykiel i Young Multi. Nieszablonowi, barwni artyści, którzy poruszają tłumy fanów swoją twórczością wymykają się standardowym definicjom, inspirują.

14.11.2022 | przeczytano: 670 razy
Poznaj historie Margaret i Tymka w ramach kampanii marki Motorola

Motorola ruszyła z kampanią „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”, która jest odpowiedzią na często, jakże mylne postrzeganie, szufladkowanie i definiowanie innych bez zgłębiania i poznawania ich własnych historii. Do kampanii marka zaprosiła artystów - Margaret i Tymka, postacie które wyróżniają się stylem, wyglądem i charakterem. To wyjątkowo zdolni i zmotywowani ludzi, którzy od lat nie patrząc na opinie i krytykę ze strony innych osób z determinacją podążają swoją drogą i odnoszą sukcesy. Artyści odkrywają przed nami swoje pasje i zajawki, a także wyjątkowe kolory.

24.10.2022 | przeczytano: 713 razy
Jutta Peinze nowym dyrektorem ds. marketingu Motorola na region EMEA

Jutta Peinze objęła funkcję dyrektora ds. marketingu Motorola w dziale Mobile Business Group (MBG) w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Jutta Peinze może się poszczycić 20-letnim doświadczeniem w sektorze technologicznym. Przed przejściem do MBG była dyrektorem ds. marketingu w firmie Asus. Wcześniej zgromadziła imponujące doświadczenie w branży urządzeń mobilnych w firmach Nokia i Huawei. W Motorola Jutta Peinze będzie odgrywać kluczową rolę w zwiększaniu dynamiki rozwoju działu EMEA MBG w zakresie opracowywania przez markę strategii. Hiperrozwój działu EMEA MBG następuje po niezwykle udanym roku finansowym 2021/2022, dzięki któremu region EMEA nabrał kluczowego znaczenia dla marki Motorola.

17.10.2022 | przeczytano: 494 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 63)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764