logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mullen Lowe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39
Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING

Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów cyfrowych.

17.03.2024 | przeczytano: 365 razy
„Firmlove” – firmowe walentynki w kampanii ING

ING zachęca Polaków do podziękowania swoim ulubionym firmom za to, że dla swoich klientów robią rzeczy niemożliwe i wysłania im firmowej Walentynki.

13.02.2024 | przeczytano: 364 razy
Biała godzina – nowa odsłona kampanii ING

ING Bank Śląski po raz kolejny inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Kampanii towarzyszy oferta na 6% na koncie oszczędnościowym.

27.12.2023 | przeczytano: 592 razy
Mullen Lowe Warsaw angażuje się w Mentoriadę

MullenLowe Warsaw ponownie będzie dokumentować i promować finał programu Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej – Mentoriada, która odbędzie się 13 października.

13.10.2023 | przeczytano: 522 razy

Z ING Bankiem Śląskim założenie i rozwijanie biznesu jest łatwiejsze. Dla osób, które decydują się na start własnego biznesu, ING przygotował wygodny proces założenia firmy w trakcie jednej wideorozmowy z księgowym. Dodatkowo, bank proponuje ofertę konta za 0 zł i wsparcie księgowego w stałej cenie przez 2 lata.

05.01.2023 | przeczytano: 604 razy
ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa

ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.

25.11.2022 | przeczytano: 784 razy
Nowa kampania ING „Ekologiczne wybory to przyszłość”

ING Bank Śląski w nowej kampanii zachęca do ekologicznych wyborów i proponuje Ekopożyczkę bez prowizji oraz bonus 500 zł na solary, wymianę okien i inne produkty  przyjazne środowisku, a na dom energooszczędny Ekokredyt hipoteczny bez prowizji.

29.08.2022 | przeczytano: 867 razy
Provident podkreśla multikanałowość w folkowej odsłonie kampanii

Lider rynku pożyczkowego startuje z kolejną odsłoną swojej kampanii opartej na piosence „Mam Plan”.  Provident, który w tym roku świętuje 25-lecie na polskim rynku, zdecydował się nawiązać w reklamie do polskiego folkloru i postawił na góralską aranżację przeboju.

03.06.2022 | przeczytano: 773 razy
Gorąca zimowa kampania 4F

Z początkiem grudnia ruszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa 4F, wspierająca kolekcję zimową. Przez całą zimę 4F będzie towarzyszyć wielbicielom śnieżnych aktywności sportowych i mody zarówno w zimowych kurortach, jak i największych miastach Polski.

16.12.2021 | przeczytano: 608 razy
Co ekonomiczne, to ekologiczne w kampanii ING

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności inspiruje do życia w duchu EKO. Bank zachęca Polaków, aby świadomie podchodzili do wydawania pieniędzy i kupowania nowych rzeczy – w trosce o środowisko i swoje portfele. Bo co ekonomiczne to ekologiczne.

25.10.2021 | przeczytano: 1343 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764