logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MullenLowe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 149

Dom mediowy Mediahub (MullenLowe Group) wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla INEA - dostawcy usług telekomunikacyjnych. Marka planuje rozwój oferty i podbój kolejnych rynków.

23.01.2023 | przeczytano: 238 razy
Kreatura 2022: Przyznano 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalne

Za nami gala wręczenia nagród 26. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Redakcja miesięcznika “Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2022 r. Rozdano 24 nagrody główne, a także 40 wyróżnień i dwie nagrody specjalne. Konkursowemu jury przewodniczyła Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. Do tegorocznej edycji zgłoszono 163 prace.

18.12.2022 | przeczytano: 472 razy
Knorr w nowej kampanii produktów Fix Chrupiący Kurczak od Mullenlowe Warsaw

Ruszyła kampania nowości z kategorii Knorr Fix (Unilever SA) do dań z kurczakiem, autorstwa agencji MullenLowe Warsaw. Informuje o wejściu na rynek panierki do kurczaka w trzech wariantach smakowych oraz konsekwentnie edukuje - Jedz to, co dobre.

14.12.2022 | przeczytano: 371 razy

Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za wsparcie strategiczne i kreatywne profilu Douglas Polska na TikToku. Marka chce wykorzystać potencjał platformy, z której użytkownicy w dużej mierze czerpią informacje o produktach beauty.

13.12.2022 | przeczytano: 129 razy

Projekt “Jutro w Polsce” zrealizowany przez "Gazetę Wyborczą", Gazeta.pl, "Wysokie Obcasy" i Plotek.pl z agencją MullenLowe Warsaw otrzymał główną nagrodę jako Kampania społeczna/CSR, a także 2 wyróżnienia w tegorocznym konkursie Kreatura. Jury doceniło też akcję "Szkoła bez bzdur" "Gazety Wyborczej" i agencji Publicis, która zwyciężyła w kategorii Prasa.

09.12.2022 | przeczytano: 234 razy
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 467 razy
Swanski autorem świątecznego opakowania Jameson Irish Whiskey

Jameson Irish Whiskey kontynuuje współpracę ze swoimi Ambasadorami. Autorem projektu graficznego opakowania świątecznego jest SWANSKI, jego prace zdobią galerie i ulice na całym świecie. W kolejnym projekcie dla marki, Swanski ozdobił pudełko specjalnie stworzonym dla Jameson „patternem”. To jego znak rozpoznawczy, którym zilustrował charakter i historię tej irlandzkiej whiskey.

23.11.2022 | przeczytano: 632 razy

W ramach najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland) razem z fotografem Wojtkiem Koziarą, odwiedziła europejskie miasta, gdzie szukała #CelebritiesOfStyle. Pomysłodawcą akcji jest agencja MullenLowe Warsaw.

17.11.2022 | przeczytano: 200 razy

Mullenlowe Group, którą tworzą dom mediowy Mediahub i agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, wygrała kolejny przetarg na obsługę Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

16.11.2022 | przeczytano: 211 razy
Jedyne złoto w kategorii bankowej oraz dwa brązy dla ING na Effie Awards Poland

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki, w tym jedyne dla branży bankowej złoto. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii „Finanse” oraz dwa brązy w kategoriach „Business to business” oraz „Smart budget”.

11.11.2022 | przeczytano: 336 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 149)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764