logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multikino S.A.: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 51

Multikino jako pierwszy operator w 1998 roku uruchomił w Polsce multipleks. Już 25 lat wyświetla na wielkich kinowych ekranach najlepsze filmy – zaczynając od blockbusterów, przez rodzime produkcje i filmy familijne a kończąc na festiwalowych premierach.

25.09.2023 | przeczytano: 351 razy
45 kin sieci Multikino na filmowej mapie Polski

28 października zakończył się proces rebrandingu kin sieci Cinema3D na Multikino. W dziesięciu miastach w Polsce – Kłodzku, Głogowie, Świdnicy, Gorzowie Wielkopolskim, Mielcu, Tarnowie, Lesznie, Białej Podlaskiej, Kaliszu i Świnoujściu – pojawiły się kina bardzo dobrze znanej sieci oferując widzom bilety na seanse w najkorzystniejszej cenie, gwarantując jednocześnie oglądanie filmów w komforcie i najlepszej jakości.

28.10.2022 | przeczytano: 638 razy

Spółka Multikino Media po uruchomieniu przez Multikino S.A. multipleksu w Tychach Gemini Park ma w swojej ofercie 49 kin w 37 miastach w całej Polsce.

16.03.2022 | przeczytano: 238 razy

12 marca br. we wszystkich kinach sieci Multikino i Cinema3D rozpoczną się seanse z ukraińskim dubbingiem. Dla uchodźców z Ukrainy filmy będą wyświetlane za darmo.

03.03.2022 | przeczytano: 437 razy
Multikino rusza z kampanią wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”

Sieć kin Multikino rozpoczyna kampanię wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”, która w oparciu o badania naukowe przeprowadzone przez University College London i Vue Entertainment pokazuje, że wyjście do kina może być dla nas dobre i pomóc w odejściu od narastającej presji bycia cały czas online. Lektorem spotu promującego kampanię jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz.

04.10.2021 | przeczytano: 450 razy
Multikino ma ponad 7,5 miliona wyświetleń na Tiktoku

Multikino, które ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 894 tys. osób) uruchomiło 25 maja br., jako pierwsza sieć kin w Polsce, konto na TikToku. Po trzech miesiącach działalności zamieszczone filmy mają ponad 7,5 miliona wyświetleń.

13.09.2021 | przeczytano: 642 razy
Łukasz Gawęcki awansuje w Multikino Media

Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko Senior sales & partnership managera w Multikino Media.

08.07.2021 | przeczytano: 700 razy
Nowa rola Joanny Oczkowskiej w Multikino Media

Od czerwca br. Joanna Oczkowska pełni obowiązki Dyrektor Zarządzającej Multikino Media – brokera reklamy kinowej.

05.07.2021 | przeczytano: 614 razy
Rozpoczyna się kampania edukacyjna „Bezpieczny powrót do Multikina

W piątek 28 maja w kinach sieci Multikino odbędą się pierwsze seanse filmowe. Wraz z projekcjami rozpocznie się kampania edukacyjna dotycząca „Bezpiecznego powrotu do Multikina”, w którą zaangażował się lek. Łukasz Durajski.

27.05.2021 | przeczytano: 565 razy
Widzowie czują się bezpiecznie w kinach sieci Multikino

Sieć kin Multikino oraz YourCX w październiku br. zbadali odbiór reżimu sanitarnego, który został wprowadzony w kinach wraz z ich ponownym otwarciem po wiosennym lockdownie. Wyniki jednoznacznie pokazują, że widzowie w kinach sieci Multikino czują się bezpiecznie.

27.10.2020 | przeczytano: 409 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 51)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764