logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Multisport: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Razem w Lidlu – zaangażowana kampania employer brandingowa

Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa Lidl Polska, dotykająca ważnych społecznie spraw. Sieć porusza w niej tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, społecznej odpowiedzialności biznesu i sprawiedliwego procesu rekrutacji. Kampania, w której udział wzięli pracownicy i pracowniczki Lidl Polska poprzedzona została kampanią teaserową.

11.02.2024 | przeczytano: 526 razy

Przedsiębiorcy przed zakończeniem roku podatkowego muszą wykonać wiele różnych czynności, takich jak sporządzenie inwentaryzacji czy weryfikacja ujęcia wszystkich wydatków w działalności gospodarczej. Przygotowana roczna dokumentacja pozwoli na sporządzenie i złożenie zeznania rocznego.

30.11.2023 | przeczytano: 339 razy
Kampania Zdrowy Kod od No Fluff Jobs

Benefity pracownicze związane ze zdrowiem i sportem należą do najpopularniejszych – na portalu No Fluff Jobs 78 proc. ofert pracy dla pracowników IT zawiera prywatną opiekę medyczną, a prawie tyle samo – 77 proc. – subskrypcję sportową. Firmy proponują też parkingi dla rowerów, karty lunchowe, świeże owoce czy nawet basen. Jednak większość pracowników nie jest aktywna fizycznie na poziomie wystarczającym do zachowania zdrowia, a liczba zwolnień lekarskich z powodu bólu pleców rośnie. W nowej kampanii Zdrowy Kod No Fluff Jobs zachęca do dbania o siebie na własną rękę.

14.07.2023 | przeczytano: 425 razy
Fog Film oraz Vein Postproduction z produkcją dla Multisport

Wystartowała kampania “Zaprojektuj formę” promująca nową platformę edukacyjno-sportową stworzoną przez MultiSport, zawierającą gotowe plany na poprawę zdrowia i jakości życia jego użytkowników, których jest w Polsce już blisko 1,2 mln.

28.03.2023 | przeczytano: 890 razy

Koniec roku podatkowego wiąże się m.in. z koniecznością złożenia do Urzędu Skarbowego zeznania rocznego. Przedtem przedsiębiorca powinien jednak pamiętać też o innych czynnościach związanych z prowadzeniem księgowości swojej firmy. Mogą one uchronić go od obowiązku składania w przyszłości korekt lub problemów w razie kontroli podatkowej.  

28.12.2022 | przeczytano: 424 razy
Labo Print S.A. z tytułem Solidny Pracodawca Roku 2021

Międzynarodowy dostawca na rynku kompleksowych rozwiązań reklamowych, ale również lokalny, Wielkopolski pracodawca, który dzięki zaangażowanej grupie specjalistów i pasjonatów, nieustannie rozwija swoją ofertę oraz śmiało wkracza na kolejne rynki europejskie.

07.01.2022 | przeczytano: 966 razy
Kontrastowa kampania Multisport z Robertem Makłowiczem

Choć treningi i zamiłowanie do jedzenia z pozoru nie idą w parze, w rzeczywistości łączy je wiele wspólnego. Sport powinien smakować, jak ulubione danie i może być różnorodny, jak dobrze skomponowane menu. Na takim kontraście marka MultiSport zbudowała letnią kampanię promującą aktywność fizyczną „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został krytyk kulinarny - Robert Makłowicz.

23.08.2021 | przeczytano: 1035 razy
„Gotuj się do sportu” z Robertem Makłowiczem – rusza nowa kampania Multisport

No i… ODMROŻONE! Tymi słowami najsłynniejszy krytyk kulinarny w Polsce zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. W najnowszej kampanii „Gotuj się do sportu” marka MultiSport udowadnia, że powrót do aktywności fizycznej po pandemii może być prosty jak bułka z masłem. Łatwy, przyjemny, a przede wszystkim dla każdego.

31.05.2021 | przeczytano: 489 razy
Ruszyła kampania Multimożliwości w Programie Multisport

25 dyscyplin, ponad 4 tysiące obiektów sportowych, treningi online… i kurs języka angielskiego? – tak! To tylko część „MultiMożliwości” dostępnych w ramach karty MultiSport. W jesiennej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej marka MultiSport promuje ofertę oraz zachęca do aktywności obecnych i przyszłych klientów.

28.09.2020 | przeczytano: 682 razy
Kampania Multisport z zasięgiem 8 mln odbiorców

Pozwolili odsapnąć domowym trenerom, a wannę zamienili na basen olimplijski. Kampania edukacyjno-wizerunkowa „Dobrze, że jesteś!” promująca bezpieczną aktywność fizyczną w obiektach sportowych dotarła do blisko 8 milionów odbiorców, wspierając użytkowników i partnerów sportowych Programu MultiSport.

14.09.2020 | przeczytano: 831 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764