logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Musical.ly: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

TikTok w coraz większym stopniu napędza sprzedaż produktów. Tak przynajmniej wynika ze statystyk. Agencja GetHero  po raz kolejny przeprowadziła badania społeczności TikTok, dzięki którym możemy poznać m.in. preferencje jej użytkowników.

03.04.2020 | przeczytano: 751 razy
Polska w czołówce największej ilości pobrań aplikacji skierowanej głównie do generacji Z

W ostatnich miesiącach aplikacja TikTok cieszy się coraz większym zainteresowaniem młodych użytkowników, co przekłada się na blisko 6 milionów pobrań aplikacji w 2018 roku. Czy globalna pozycja Facebook’a i Instagrama może czuć się zagrożona?

14.02.2019 | przeczytano: 860 razy
Kim są polscy użytkownicy Tiktok?

TikTok to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, ale dla wielu jej fenomen wciąż pozostaje zagadką. Agencja GetHero, zajmująca się influencer marketingiem, sprawdziła kim są użytkownicy tej aplikacji w Polsce.

31.01.2019 | przeczytano: 974 razy
Meetup 2018 - największa impreza polskiej branży Youtube już 1 września

W Krakowskiej Tauron Arenie będzie można spotkać blisko 100 najbardziej wpływowych twórców internetowych. Poprzednia edycja zgromadziła niemal 20 tysięcy osób — w tym roku organizatorzy zamierzają pobić ten rekord. Impreza oprócz umożliwienia spędzenia czasu w obecności influencerów jest doskonałą szansą do poznania twórczości internetowej od zaplecza biznesowego oraz zrozumienia fenomenu tej branży. Tak duża ilość twórców zgromadzonych w jednym miejscu umożliwia spojrzenia na branżę polskiego YouTube'a z wielu stron, dając tym samym możliwość poznania perspektyw rozwoju na wielu płaszczyznach takich jak gaming, lifestyle, beauty i wiele innych.

03.09.2018 | przeczytano: 600 razy
Jak tworzyć dobry content na mobile?

Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w socialu. Kluczem jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje potencjalny klient?

13.08.2018 | przeczytano: 881 razy
Jak tworzyć dobry content na mobile?

Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w social media. Kluczem do dobrej koncepcji jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje potencjalny klient?

24.07.2018 | przeczytano: 1167 razy (komentarzy: 6)
Kampania Mirindy „Za dobre, by wybrać”

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy.

03.07.2018 | przeczytano: 786 razy
Jaki potencjał tkwi w Musical.ly?

Hash.fm, agencja influencer marketingu, po raz kolejny jako pierwsza opracowała raport dotyczący nowej aplikacji w świecie social mediów. Po pierwszym rankingu Snapchata przyszedł czas na Musical.ly, bez którego tysiące polskich nastolatków  nie potrafi wyobrazić sobie dnia. Pierwszy raz słyszysz tę nazwę? Fatalnie, tym bardziej jeżeli chcesz dotrzeć z komunikacją do grupy < 18. rok życia. Z raportu przygotowanego przez Hash.fm dowiesz się, jak wielki potencjał skrywa ta platforma, kto i w jaki sposób z niej korzysta oraz za co ją pokochał. Najpopularniejsi użytkownicy apki mają na swoim koncie już ponad milion fanów. Czyżby nastała era „musera”?

26.06.2018 | przeczytano: 1743 razy
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos

Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania wystartowała 18 czerwca, a swoim zasięgiem obejmie TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, scenariusze spotów i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

19.06.2018 | przeczytano: 1604 razy
Podlizuchy Wedla w nowej kampanii E.Wedel

Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca ofertę skierowaną do najmłodszych konsumentów. Działania obejmują telewizję, outdoor, internet oraz prasę. Ponadto, marka jako jedna z pierwszych w Polsce do promocji wykorzystuje także aplikację Musical.ly.

05.06.2018 | przeczytano: 2322 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764