logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Historii Żydów Polskich: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
Magdalena Pohrybieniuk poprowadzi Dział Komunikacji w Ceramice Paradyż

We wrześniu 2023 do zespołu marketingu Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta i dostawcy ceramiki oraz spieków wielkoformatowych TRI-D dołączyła Magdalena Pohrybieniuk, obejmując stanowisko Head Działu Komunikacji. Jej obecność w zespole przyczyni się do dalszego rozwoju firmy zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym, co stanowi ważny element strategii marki.

13.10.2023 | przeczytano: 471 razy
Nowy mural w Warszawie przypomina o Alinie Margolis-Edelman

Dzięki porozumieniu zawartemu między spółką Stoen Operator i społecznością szkolną Liceum Francuskiego im. René Goscinnego oraz Państwowego Przedszkola nr 292 w Warszawie, powstał na mapie Warszawy nowy mural. Dzieło stworzone pod okiem znanego artysty Dariusza Paczkowskiego jest hołdem dla Aliny Margolis-Edelman w 101 rocznicę jej urodzin. Lekarka, uczestniczka powstania warszawskiego i założycielka Fundacji Dzieci Niczyje została uwieczniona na budynku przy ul. Walecznych 4/6. Okazją do odsłonięcia muralu była 80. rocznica wybuchu powstania w getcie warszawskim, upamiętniana w ramach „Akcji Żonkile”.    

20.04.2023 | przeczytano: 1530 razy
Akcja Żonkile Muzeum Polin w kampanii na nośnikach AMS

Pięć słupów ogłoszeniowych ozdobionych tysiącami papierowych żonkili, które każdy może zabrać ze sobą. Tak w 79. rocznicę powstania w warszawskim getcie upamiętnia Muzeum POLIN we współpracy z AMS, liderem rynku OOH w Polsce.

15.04.2022 | przeczytano: 766 razy

Wśród 7 prac nominowanych w kategorii Reportaż audio do tegorocznych nagród Grand Press znalazł się cykl „Piecza” dziennikarza Radia TOK FM Michała Janczury.

03.12.2021 | przeczytano: 850 razy

30 listopada br. ogłoszono nominacje do tegorocznej edycji konkursu Grand Press w kategoriach News oraz Dziennikarstwo Śledcze. Wśród 14 nominowanych prac w obu kategoriach znalazły się cykle autorstwa dziennikarzy „Gazety Wyborczej”.

03.12.2021 | przeczytano: 430 razy
Kiedy kłamstwo staje się „prawdą hybrydową”?

  • Według 66 proc. uczestników VI Konferencji Nienieodpowiedzialni, kłamstwo nie jest najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży.
  • Z badania przeprowadzonego na potrzeby Konferencji wynika, że 45 proc. Polaków uważa się za rozsądnych konsumentów, odmienne zdanie mieli o reszcie rodaków – 26 proc. badanych uważa nasze społeczeństwo za zachłanne.
  • Eksperci są zdania, że firmy, które chcą odnaleźć się w nowej, zmiennej i wielobiegunowej rzeczywistości, muszą zacząć się zmieniać, inaczej zmiany te zostaną im narzucone.
  • Największymi problemami w przedsiębiorstwach są fałszywe autorytety oraz przeświadczenie pracowników o braku odpowiedzialności za czyny, w których pośredniczą.

19.11.2018 | przeczytano: 553 razy
CU pro bono dla Warsaw Jewish Film Festival

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z Fundacją Kamera Dawida WJFF.pl.

26.09.2018 | przeczytano: 1036 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Złudna gra linii na fotografiach Maxa Leitnera

Firma Nikon opublikowała wyjątkową serię zdjęć wykonanych w Warszawie przez niemieckiego fotografa, Maxa Leitnera, która prezentuje efektowną architekturę współczesną tego miasta w nietypowym ujęciu.  

13.11.2017 | przeczytano: 999 razy
Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu Wirtualny Sztetl

Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla – portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Działania prowadzone są w Internecie, a za ich realizację odpowiada Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).

08.11.2017 | przeczytano: 754 razy
Muzeum Polin ogłasza konkurs na system identyfikacji wizuanej

Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza konkurs na system, porządkujący użycie elementów graficznych w materiałach promocyjnych i instytucjonalnych muzeum, bazujący na funkcjonującym obecnie logo.

23.10.2017 | przeczytano: 1086 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764