logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Muzeum Widzialne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
4. Przegląd Muzeum Widzialne

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ogłasza 4. edycję Muzeum Widzialne 2019. Założeniem projektu Muzeum Widzialne jest honorowanie i popularyzacja najlepszych systemów identyfikacji wizualnej czy rozwiązań graficznych wdrożonych przez polskie muzea, strategii z obszaru komunikacji i działań wizerunkowych.

25.07.2019 | przeczytano: 931 razy
III Przegląd Muzeum Widzialne: Komplet wyników

W dniu 7 listopada 2017 roku w Muzeum Plakatu w Wilanowie odbyła się uroczystość uhonorowania oraz otwarcie wystawy laureatów konkursu Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów III Przegląd Muzeum Widzialne.

09.11.2017 | przeczytano: 3092 razy
Advertis z nagrodą w konkursie Muzeum Widzialne

Konkurs organizowany przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ma na celu popularyzację najlepszych systemów identyfikacji wizualnej i rozwiązań graficznych wdrożonych przez muzea. Firmie Advertis została przyznana II nagroda w kategorii „identyfikacja wizualna” za realizację w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.

08.11.2017 | przeczytano: 1118 razy
III edycja Przeglądu Muzeum Widzialne: Trwa nabór prac

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ogłasza nabór projektów do III edycji Przeglądu Muzeum Widzialne. Do tegorocznego Przeglądu mogą być zgłaszane projekty graficzne oraz kampanie promocyjno-marketingowe, które zostały wdrożone przez muzea w okresie od 1 listopada 2015 roku (dzień zakończenia naboru zgłoszeń do poprzedniej edycji konkursu) do 30 września 2017 roku.

20.09.2017 | przeczytano: 767 razy
II Przegląd Muzeum Widzialne: Wyniki konkursuZobacz fotorelację

Na tegoroczny przegląd otrzymaliśmy prawie 130 projektów graficznych wykonanych dla instytucji muzealnych w całej Polsce. Spośród zgłoszonych prac, jury konkursu wybrało zwycięzców w 4 kategoriach: identyfikacja wizualna, identyfikacja wystaw czasowych, wydawnictwa, strony internetowe.

09.12.2015 | przeczytano: 2181 razy
Muzeum Widzialne: Identyfikacje muzeów 2015

Jednym z ważniejszych narzędzi budowania relacji wewnętrznych i zewnętrznych każdej instytucji jest dobrze opracowana i właściwie wdrażana identyfikacja wizualna. To istotne narzędzie budowania tożsamości, kreowania marki czy informowania o misji i ofercie adresowanej do potencjalnych odbiorców.

02.10.2015 | przeczytano: 1666 razy
Muzeum Widzialne 2013: wynikiZobacz fotorelację

W tym roku Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów oraz Stowarzyszenie Muzealników Polskich zainaugurowało konkurs Muzeum Widzialne, czyli przegląd designu dla muzeów. Do udziału w przeglądzie zostały zaproszone muzea w całej Polsce.

11.06.2014 | przeczytano: 4202 razy
Zbliżają się Targi Wiedzy Graficznej

Światowe gwiazdy designu, najlepsi polscy projektanci, przedstawiciele biznesu, polityki, kultury, wielbiciele trendów spotkają się 26 i 27 października na Targach Wiedzy Graficznej w Warszawie. Imprezę odwiedzą znakomici goście. Po raz pierwszy do Polski przyjedzie David Carson, legenda projektowania graficznego z USA, Tom Dorresteijn z holenderskiego studia Dumbar (które zaprojektowało m.in. identyfikację państwową Holandii), Steven Cook z międzynarodowego zespołu Edenspikkerman czy Dimitri Nieuwenhuizen z multidyscyplinarnego studia LUST.

19.09.2013 | przeczytano: 1510 razy
Muzeum Widzialne 2013: Przegląd identyfikacji wizualnych muzeów i działań muzealnych

Jednym z ważniejszych narzędzi budowania relacji wewnętrznych i zewnętrznych każdej instytucji jest dobrze opracowana i właściwie wdrażana identyfikacja wizualna. To istotne narzędzie budowania tożsamości, kreowania marki czy informowania o misji i ofercie adresowanej do potencjalnych odbiorców.

01.07.2013 | przeczytano: 1658 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764