logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NEONET: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Joanna Krupa w świątecznej kampanii Neonet

To kolejne działania jakie zespół Opus B przygotował dla marki.

10.12.2021 | przeczytano: 577 razy
Zmiana: Agencja Ancymony z najnowszym trendbookiem

Czy marki boją się zmian? Które procesy przyspieszyła pandemia – od wizerunku i wizji działania po kwestie operacyjne, a nawet techniczne? W najnowszym raporcie specjalnym Zmiana, zainicjowanym przez agencję Ancymony, swoimi doświadczeniami dzielą się liderzy zmian – przedstawiciele marek, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”.

27.09.2021 | przeczytano: 1042 razy
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet

Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.

16.09.2021 | przeczytano: 510 razy
Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii Neonet

12 sierpnia br. sieć elektromarketów NEONET wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”. Jej nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz. Prezenter, aktor i dziennikarz w najnowszym spocie NEONET podkreśla kluczowe dla sieci znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.

12.08.2021 | przeczytano: 750 razy
Joanna Krupa gwiazdą kampanii Neonet

Sieć elektromarketów NEONET od lat konsekwentnie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów. Teraz jeszcze dobitniej ilustruje to nowa kampania reklamowa, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa.

20.05.2021 | przeczytano: 899 razy

W lutym br. mija pięć lat działalności 25wat – kreatywnej agencji, specjalizującej się w komunikacji marketingowej. W tym czasie jej zespół zrealizował 250 projektów dla klientów z ponad 50 branż. Miał też swój udział w powstaniu aplikacji STOP COVID ProteGo Safe. Do tego w ostatnim roku – mimo pandemicznego biznesowego rollercoastera – powiększył się aż o 88 proc.

24.02.2021 | przeczytano: 356 razy
Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.

12.12.2019 | przeczytano: 1760 razy
Clue PR dla Neonet

NEONET, jedna z największych w Polsce firm, obejmująca sieć blisko 300 salonów stacjonarnych i sklep internetowy z asortymentem z segmentów: AGD, RTV, KOMPUTERY, GSM oraz FOTO nawiązała współpracę z Agencją CLUE PR.

03.01.2019 | przeczytano: 397 razy
Neonet obchodzi 15. urodziny

NEONET, ogólnopolska sieć sklepów z asortymentem AGD, RTV, IT, GSM, obchodzi w tym roku swoje 15-lecie. Z okazji urodzin firma przygotowała dla klientów, wyjątkowo atrakcyjne oferty, konkurs konsumencki a także postanowiła odświeżyć nieco wizerunek.

28.11.2018 | przeczytano: 548 razy

Grupa TVN, właściciel serwisu OTT player.pl, oraz ITI Neovision S.A., właściciel platformy nc+, wprowadzają na rynek zapowiadany w listopadzie ubiegłego roku player+ BOX - unikalne i pierwsze na polskim rynku urządzenie oferujące dostęp do telewizji hybrydowej, w tym do cyfrowych kanałów naziemnych na żywo, oferty kanałów premium na żywo oraz treści VoD w jednym miejscu. Dzięki player+ BOX użytkownicy będą mogli oglądać bezpłatny kontent oraz płatne treści z oferty player+ na wszystkich telewizorach, również tych nieposiadających funkcji Smart TV – wystarczy podłączyć urządzenie do internetu.

15.06.2018 | przeczytano: 733 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764