logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NGO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 222
Golden Drum ogłasza skład jury

Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.

27.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 106 razy
Bliżej Siebie: trzecia edycja kampanii społecznej

„Bliżej Siebie” to ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna na rzecz zdrowia psychicznego i przyjaznej kultury pracy. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest Grupa Artemis, która realizuje ją od 2023 roku. W okresie kwiecień-czerwiec tego roku trwa trzecia edycja kampanii, której celem jest zwiększanie świadomości konieczności dbania o kondycję psychiczną w środowisku pracy oraz promowanie nowoczesnego przywództwa opartego na zrozumieniu potrzeb ludzi.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 145 razy
Zawód: streamer. Medusa, Dzinold, izak w serialu dokumentalnym CANAL+

Zanurz się w świat, w którym życie toczy się na żywo. Streaming to coś więcej niż granie. To pasja, praca, styl życia – a dla wielu również spełnienie marzeń. W 6-odcinkowym serialu dokumentalnym ZAWÓD: STREAMER wchodzimy za kulisy jednego z najszybciej rozwijających się zjawisk współczesnego internetu. Poznamy takie gwiazdy jak Dawid “Dzinold” Rzeźnik, Piotr “izak” Skowyrski, Natalia “Navcia” Korgol, Sebastian “Neex” Trela, Adrian “Medusa” Salamon i Kamil “Taazy” Mataczyński.

13.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 219 razy
OPP i siła listów – direct mailing nadal działa

Z końcem kwietnia upływa termin na złożenie zeznania podatkowego PIT. To, co dla każdego podatnika jest zwykłym obowiązkiem, dla szeregu organizacji pożytku publicznego staje się okazją na pozyskanie dodatkowych środków z tytułu 1,5% odpisu od deklarowanej kwoty. Docierając do darczyńców, OPP korzystają z metod znanych z marketingu, a jednym ze stosowanych narzędzi jest direct mailing. Tradycyjne przesyłki listowe, zwłaszcza w kreatywnej formie, wzbudzają emocje i są skutecznym sposobem fundraisingu, ale nie tylko. To również metoda na utrzymywanie stałego kontaktu z darczyńcami i budowanie z nimi trwałych relacji.

31.03.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 346 razy
Zwycięzcy CSR Poland Awards 2025Zobacz fotorelację

Szerzenie profilaktyki zdrowotnej, rozwijanie form pomocy humanitarnej, realizacja wolontariatu grantowego, zwrócenie uwagi na ważne tematy cyrkularności, pomoc lokalnym społecznościom po powodzi –  to tylko niektóre projekty społeczne nagrodzone w ramach konkursu CSR Poland Awards 2025. Trzecia edycja inicjatywy miała na celu docenienie kolejnych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz liderów CSR w firmach. Nagrody zostały wręczone 20 marca w Krakowie podczas konferencji CSR Poland, organizowanej przez Fundację Poland Business Run oraz inicjatywę Be Closer.

24.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 546 razy
Konkursu Grand ESG: nominacje

Konkurs, konferencja i gala Grand ESG zostały powołane dla nagradzania najlepszych praktyk z zakresu ESG, mądre i odpowiedzialne ich komunikowanie oraz docenianie liderów, którzy aktywnie wspierają zrównoważony rozwój społeczeństw, środowiska, biznesu i otoczenia.

24.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 392 razy
Konferencja CSR Poland 2025 w Krakowie

W ostatnich latach obserwuje się w Polsce rosnącą świadomość i zaangażowanie firm w obszarze zrównoważonego rozwoju. Doskonałą okazją do omówienia współczesnych wyzwań, poznania najlepszych praktyk i pogłębienia wiedzy w tym temacie będzie konferencja CSR Poland 2025, która odbędzie się już 20 i 21 marca w stolicy Małopolski.

12.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 395 razy
We Did It In Poland: kampania promująca polskie osiągnięcia

Dumę ze swojego kraju odczuwa ponad 56 proc. Polaków, a wśród powodów tego uczucia prym wiodą postacie i wydarzenia historyczne, jak wynika z najnowszego badania. Tylko 4 proc. respondentów wskazuje innowacje w dziedzinie wynalazków, a 3 proc. osiągnięcia technologiczne. Aż 41 proc. badanych uważa, że pod względem ogólnego rozwoju pozostajemy w tyle za innymi krajami Europy, tymczasem fakty są takie, że Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek UE. By wzmocnić patriotyzm oraz świadomość Polaków w tym względzie rusza kampania We Did It In Poland Fundacji WłączeniPlus pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Jej celem jest nagłaśnianie polskich osiągnięć oraz budowanie dumy narodowej, wzmacnianie poczucia przynależności i sprawczości Polaków.

11.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 242 razy
Greenman Poland z 4. sezonem programu „Eco Smart”

Centra handlowe Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna, należące do portfolio Greenman Poland, ruszają z czwartym sezonem programu „Eco Smart” – inicjatywy edukacyjnej z zakresu ekologii skierowanej do klientów oraz najemców. Tegoroczna edycja obejmie 11 tematów, koncentrujących się na praktycznych rozwiązaniach umożliwiających prowadzenie bardziej zrównoważonego stylu życia.

21.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 265 razy
Aplan Media z kolejnym Diamentem Forbesa

APLAN MEDIA ma teraz trzy Diamenty, Agencja kolejny raz zdobywa tak bardzo pożądany tytuł przyznawany przez magazyn Forbes. Stały rozwój, odpowiedzialne projekty i rosnące wyniki finansowe – to zapewnia łódzkiej spółce obecność w rankingu najlepiej radzących sobie firm w kraju.

03.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 334 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 222)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764