logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NIVEA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55
Paulina Iwaszko dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa

Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej.

14.02.2024 | przeczytano: 352 razy
AI w social media – przewodnik dla marketerów w erze sztucznej inteligencji

Sztuczna Inteligencja (AI) przekształca sposób, w jaki pracujemy, komunikujemy się i wchodzimy w interakcje z technologią. W ciągu ostatnich lat AI przeniknęła praktycznie każdy zakres naszego życia, od prostych asystentów głosowych po zaawansowane analizy danych i tworzenie treści. Dlatego Grupa Robocza Social Media IAB Polska przygotowała publikację “AI w social media” mającą na celu dostarczyć praktycznej i aktualnej wiedzy na temat korzyści, wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą stosowanie AI w mediach społecznościowych.

10.10.2023 | przeczytano: 588 razy
Marka Bambino uruchamia „Szkołę Pierwszych Czułości”

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 odpowiada za koncept Szkoły Pierwszych Czułości marki Bambino (z portfolio NIVEA Polska) i wspierającej ją kampanii digital. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje dom mediowy OMD, za przygotowanie landing page’a odpowiada agencja GoldenSubmarine.

29.08.2023 | przeczytano: 414 razy
Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith

Miłosz Cielniak obejmie stanowisko Communications & Business Dyrektora w agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe), dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji.

19.05.2023 | przeczytano: 622 razy
Monika Wagner pokieruje zespołem produkcji Oto Film

Monika Wagner obejmie stanowisko Head of Production w OTO Film. Jako szef produkcji będzie odpowiadać za nadzór nad realizowanymi projektami i przetargami, a także za rozwój całego działu produkcji studia.

26.04.2023 | przeczytano: 573 razy
Nivea wystartowała z loterią „Kto kibicuje, ten wygrywa”

Ruszyła ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4000 nagród. Rozpoczęła się 03.11 i potrwa do 31.12.2022 roku. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.

09.11.2022 | przeczytano: 1082 razy
Znamy nominowanych w rankingu Best Brands 2022

Znamy marki, nominowane do nagrody Best Brands 2022 w pierwszej polskiej edycji rankingu organizowanego przez Group One i GfK Polonia. W każdej z pięciu kategorii zostało wyłonione TOP 10 firm, które powalczą o tytuł Best Overall Brand, Best Customer Centricity Brand, Best Sustainable Brand, Best Polish Brand i Best Omnichannel Brand.

21.06.2022 | przeczytano: 1187 razy
Nieagencja wzmacnia zespół i rozwija biznes

W pierwszym kwartale 2022 do zespołu Nieagencji dołączył Filip Sieński-Pieczyński, który jako Digital Marketing Consultant wzmocnił dział obsługi klienta. Jest to efekt rozwoju biznesu Nieagencji, która w ostatnim czasie przedłużyła współpracę z kluczowymi klientami i poszerzyła zakres swoich usług.

29.03.2022 | przeczytano: 772 razy
Zmiany w dziale influencerskim VMLY&R

Rafał Nalewajski, dotychczas influencer lead, awansował na stanowisko influencer group head. Emil Cichoński, wcześniej influencer executive awansował na pozycję influencer lead. Stanowisko to objęła także Małgorzata Słychań, która dołączyła do VMLY&R w grudniu 2021 roku. Do działu influencerskiego przeszła także Marika Chys (wcześniej związana z działem mediowym VMLY&R).

29.01.2022 | przeczytano: 1384 razy
Too Good To Go wzmacnia szeregi marketingu

Do Too Good To Go z początkiem grudnia br. dołączyła Beata Pałczyńska obejmując stanowisko PR Managera. W nowej roli będzie wspierać Magdalenę Marzec, Head of Marketing, przejmując działania związane z komunikacją zewnętrzną.

07.12.2021 | przeczytano: 427 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764