logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nanovo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Nanovo: nowa generacja stanowiska paperless

Nanovo, lider rynku nowoczesnych form komunikacji cyfrowej dedykowanych do przestrzeniach handlowo-usługowych, wprowadza rozwiązanie usprawniające i “cyfryzujące” proces podpisywania dokumentów w punktach obsługi klienta. Nanovo Work Station (NWS) jest równocześnie zaawansowanym narzędziem do kontekstowej, cyfrowej komunikacji z klientem w miejscu obsługi.

07.11.2019 | przeczytano: 412 razy
Nanovo wśród najlepiej rokujących spółek IT w Polsce w 2019 r.

Nanovo debiutuje wśród polskich spółek o największym przyroście przychodów. Prestiżowy ranking z takimi firmami publikuje właśnie Computerworld. Polska spółka technologiczna, mimo, że pojawia się w nim pierwszy raz, od razu zajmuje tam wysokie, piętnaste miejsce. Od kilku lat Nanovo notuje stały i dynamiczny wzrost, rozwijając jednocześnie nowe specjalizacje i będąc liderem w tworzeniu rozwiązań digital signage. Firma zwiększa zatrudnienie i pozyskuje najbardziej cenionych specjalistów na rynku. 1 lipca do Nanovo dołączył Marcin Cieśliński, który będzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego.

11.07.2019 | przeczytano: 655 razy
Decathlon z technologią Nanovo w Vis a Vis Wilanów Street Mall

Interaktywne, cyfrowe nośniki prezentujące aktualną ofertę, treści informacyjne, a także umożliwiające natychmiastowe przejście do szerszej oferty on-line – to niektóre z nowoczesnych rozwiązań, z których korzystać mogą klienci otwartego właśnie sklepu sieci sportowej Decathlon. Nowy sklep jest częścią unikalnego parku handlowego Vis a Vis Wilanów Street Mall. Nanovo pełni rolę partnera technologicznego w tym projekcie, odpowiadając za zaprojektowanie i wdrożenie cyfrowej komunikacji w sklepie.

09.01.2019 | przeczytano: 730 razy
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 1300 razy
Nanovo – technologicznym partnerem Eobuwie.pl

Polska firma Nanovo stała się technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych. W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach należących do eobuwie.pl

25.10.2018 | przeczytano: 601 razy
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018

5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.

18.10.2018 | przeczytano: 844 razy
Hebe z cyfrową komunikacją w sieci sprzedaży

Cyfrowe nośniki w witrynach pojawiły się w 170 sklepach Hebe w całej Polsce. Zobaczyć można na nich treści reklamowe i marketingowe dotyczące oferowanych produktów. Hebe postawiła na nowoczesny system komunikacji wspierającej sprzedaż. Za koncepcję, kompleksowe dostarczenie rozwiązania oraz utrzymanie sieci digital signage odpowiada polska spółka technologiczna Nanovo.

02.10.2018 | przeczytano: 336 razy
Żabka i Microsoft prezentują koncept „sklepu przyszłości”

Żabka już od dwudziestu lat zajmuje szczególne miejsce w świadomości klientów. Dwie dekady działalności blisko konsumentów i ich potrzeb pozwoliły na stworzenie nowoczesnego formatu convenience, wdrażanego w sieci od ponad dwóch lat. Równolegle do zmian wizualnych i asortymentowych, nowy format pozwala na wprowadzenie najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Partnerem projektu jest firma Microsoft i10 spośród jej firm partnerskich, których rozwiązania umożliwiły stworzenie konceptu sklepu, gdzie najnowsze technologie służą wygodzie klienta.   

25.09.2018 | przeczytano: 765 razy
Interaktywna kampania DOOH dla Motorola na ekranach sieci Rija

W lipcu w 10 warszawskich sklepach RTV Euro AGD odbyła się niestandardowa akcja promującą portfolio produktów marki Motorola, w tym nową linię smartfonów z rodziny G6. Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci oraz smartfonach Motorola, specjalnie zintegrowanych na potrzeby akcji. Koncept kreatywny bazował na głównym haśle Motorola „hellomoto”.

02.08.2018 | przeczytano: 608 razy
Na nowo zdefiniowany system reklamowy w sieci sklepów RTV Euro AGD

Warszawa, 8 maja 2018. Sieć reklamowa RIJA działa już w 270 sklepach. Oferuje emisję treści na 23 tysiącach ekranów w salonach RTV Euro AGD – wiodącej sieci specjalizującej się w sprzedaży elektroniki użytkowej i produktów gospodarstwa domowego. Wdrożeniem i utrzymaniem systemu emisyjnego zajmują się specjaliści z Nanovo - jednej z wiodących firm Digital Signage w Polsce.

08.05.2018 | przeczytano: 1172 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764