logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NapoleonCat.com: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją jak ważnym kanałem sprzedażowym są social media i coraz chętniej w niego inwestują. Wartość rynku reklamy w tych kanałach wynosi już ponad 600 mln zł.

01.10.2018 | przeczytano: 692 razy
Napoleoncat wyróżniony przez G2 Crowd

Serwis G2 Crowd, specjalizujący się w ocenie oprogramowania biznesowego, opublikował najnowszy raport dotyczący narzędzi do social media marketingu. W zestawieniu, w dwóch kategoriach, została wyróżniona polska platforma – NapoleonCat.com.

11.01.2018 | przeczytano: 603 razy
Twitter i Instagram wprowadzają zmiany na swoich serwisach

W przypadku Twittera będą one dotyczyły komunikacji z klientem. Instagram zaś planuje szereg zmian związanych z reklamą. Oto kilka kluczowych informacji zebranych przez Katarzynę Kowalczyk z NapoleonCat.

22.09.2016 | przeczytano: 792 razy
Sukces Anity Włodarczyk w Rio wpłynął na jej popularność na Facebooku

Anita Włodarczyk pobiła samą siebie, nie tylko zdobywając olimpijskie złoto, ale ustanawiając nowy rekord świata. Nie dziwi zatem fakt, iż lekkoatletka zyskała ogromną popularność również na Facebooku. NapoleonCat.com wziął pod lupę fanpage medalistki i sprawdził, jak olimpijski sukces wpłynął na wzrost zainteresowania jej facebookową stroną oraz jakich kibiców przyciągnął.

26.08.2016 | przeczytano: 1276 razy (komentarzy: 4)
Przystanek Woodstock w mediach społecznościowych

Za nami 22 Przystanek Woodstock. Kurz po festiwalu w Kostrzynie już opadł, ale… nie w mediach społecznościowych. Organizatorzy z ogromną dbałością podeszli do działań w social media. Prowadzona komunikacja nie ograniczała się jedynie do publikowania informacji i wysyłania komunikatów. Była aktywnym dialogiem z użytkownikami.

23.07.2016 | przeczytano: 881 razy

Allianz Polska uruchomił projekt, wspierający swoich Agentów w tworzeniu i dostarczaniu treści do prowadzonych przez nich działań content marketingowych w social media. W tym celu firma wdrożyła platformę NapoleonCat.com, którą wykorzystuje do zarządzania komunikacją z pracownikami na Facebooku.

13.07.2016 | przeczytano: 658 razy
Pazdanomania na Facebooku również wśród zagranicznych fanów

Michał Pazdan wykręcił na Facebooku kilkaset procent normy Od czasu rozpoczęcia Euro na jego Facebookowym koncie przybyło ponad 107 tys. nowych fanów. Jest to przyrost o ponad 800%.

01.07.2016 | przeczytano: 903 razy
Finisz kampanii prezydenckiej w social mediach

Gdyby wybory odbyły się w mediach społecznościowych w tej chwili minimalnie większą szansę na reelekcję miałby Bronisław Komorowski, który od niedzieli 17 maja jest na fali wznoszącej. Wskazują na to choćby dane ilustrujące aktywność na oficjalnych profilach kandydatów. Urzędujący prezydent w ostatnich dniach zyskuje zaangażowanych rozmówców.

21.05.2015 | przeczytano: 951 razy
Najwięksi wygrani wyborów w social media

Gdyby wybory odbywały się w mediach społecznościowych i polegały na oddawaniu głosu za pomocą polubienia profilu kandydata, wygrałby Janusz Korwin-Mikke. Polityka śledzi na Facebooku i Twitterze ponad 653,4 tys. osób. To bezdyskusyjny lider w społecznościach. Drugi jest Janusz Palikot – suma osób śledzących jego profile to 370,9 tys. Trzeci jest Paweł Kukiz – 235 tys.

11.05.2015 | przeczytano: 831 razy
Zainteresowanie blogami na Facebooku

3,4 miliona osób w Polsce jest zainteresowanych treściami oferowanymi przez blogi na Facebooku wynika z analizy Catvertiser.com. Większość z osób, które stykają się z treściami blogerów to kobiety (79,4 proc.).

22.04.2015 | przeczytano: 1306 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764