logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Narodowe Centrum Krwi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
9 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród Mixx Awards

To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.

20.05.2022 | przeczytano: 804 razy
Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi

Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH firmy Screen Network, które przekazują informacje o najbardziej potrzebnych grupach krwi i najbliższych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

10.08.2020 | przeczytano: 855 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764