logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1
Wystartowała ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społeczno-informacyjnej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0) na lata 2021 – 2025, która  ma na celu promocję czytelnictwa oraz bibliotek. Do 20 października w stacjach radiowych i telewizyjnych będą emitowane dwa 30-sekundowe spoty, adresowane do różnych grup odbiorców. Działania w Internecie potrwają do końca 2022 r.

27.09.2022 | przeczytano: 959 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 1)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764