logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Kukulska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
SOS Wioski Dziecięce z kampanią przeciwko wykluczeniu polskich rodzin

Inflacja, kryzys gospodarczy, wojna w Ukrainie czy pandemia spowodowały, że warunki życia wielu polskich rodzin drastycznie się pogorszyły. Nagły wzrost liczby dzieci w pieczy zastępczej, pogarszające się statystyki nt. prób samobójczych, setki tysięcy dzieci żyjących w skrajnym ubóstwie – to wszystko są realne problemy, którym należy jak najszybciej zapobiec. SOS Wioski Dziecięce startują z kampanią „Pomóż nam chronić dzieci”, której celem jest zapewnienie wsparcia polskim rodzinom w kryzysie.  Akcję wspierają ambasadorki SOS – Natalia Kukulska, Anna Dereszowska, Maria Dębska i Katarzyna Zielińska.

03.07.2023 | przeczytano: 410 razy

10 lipca, w dniu trzecich urodzin Radia Nowy Świat, w godzinach 19:00-22:00 stacja jako pierwsza nadawać będzie jednocześnie w czterech kanałach.  „Rozszczepiony”  program specjalny, czyli cztery różne strumienie, pod wspólnym tytułem QuadroRadio, poprowadzi czworo redaktorów – DJ’ów, a każdy z nich na swoim kanale będzie zapraszał do zabawy w rytm innej muzyki.

30.06.2023 | przeczytano: 455 razy (komentarzy: 5)
Ruszyła kampania społeczna „Maki” zachęcająca kobiety i mężczyzn do współpracy

Fundacja Empiria i Wiedza oraz Fundacja State of Poland zainaugurowały kampanię społeczną pod nazwą MAKi (Mężczyzna a Kobieta). Celem inicjatywy jest wielopłaszczyznowe wzmacnianie partnerstwa między mężczyznami i kobietami, a także ogólnopolska dyskusja na temat roli współpracy obu płci i jej wpływu na jakość kapitału społecznego Polski.

30.05.2023 | przeczytano: 581 razy
Kampania „Spełnione Toasty” - Alkoholizm Kobiet

Za zdrowie Pań, Po maluchu i Rozchodniaczek — to popularne toasty oraz rozdziały nowej kampanii społecznej przygotowanej przez agencję Chromatique. Kampania traktuje o skomplikowanej relacji kobiet i alkoholu, poruszając temat z wielu różnych stron.

09.12.2021 | przeczytano: 1020 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Natalia Kukulska dołączyła do grona ambasadorów Avon

Marka Avon, chcąc wyrazić w tym roku swój podziw dla wszystkich kobiet, wypuszcza nowy zapach w kolekcji Eve – Embrace. Powstał on po to, by wspierać kobiety w wypełnianiu każdej z ich życiowych ról i odzwierciedlać różne aspekty kobiecej osobowości. Ambasadorką całej linii zapachów Eve została artystka Natalia Kukulska.

13.09.2021 | przeczytano: 732 razy

Opieka nad osobą chorą to bardzo angażujące zadanie, które wymaga wielu wyrzeczeń. Mimo to opiekunowie często są niedoceniani, a o ich problemach rzadko mówi się na głos. Z inicjatywy Fundacji Nutricia, w ramach VI edycji kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” powstało nowe miejsce, w którym opiekun będzie mógł czerpać siłę i motywację z doświadczeń innych osób, jak i stać się wsparciem poprzez podzielenie się swoją historią – profil @JestemOpiekunem na Instagramie. W inicjatywę zaangażowali się m.in. piosenkarka Natalia Kukulska, menedżer kultury i dziennikarz Marcel Andino Velez – osoby znane, które jak każdy z nas zmagają się z problemem choroby wśród najbliższych i mimo tak osobistych tematów, postanowiły podzielić się nimi z innymi. Emocje bohaterów uwieczniła zaś fotografka Marta Wojtal, która na co dzień współpracuje z największymi polskimi gwiazdami.

09.03.2021 | przeczytano: 444 razy
Ania Dąbrówka głosem kampanii „Przygotujmy Lepszy Świat”

Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę, która rozpoczyna rewolucję żywieniową. A to wszystko w ramach programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór o tym samym tytule zachęca młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą planetę. Akcja skierowana jest do uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Jej Partnerem Głównym jest Knorr, a Merytorycznym ProVeg Polska. 15 września odbędzie się również live, który zainauguruje pierwszą edycję tego długoterminowego programu. Poprowadzi go Daria Ładocha. Jej gośćmi będą ambasadorzy kampanii: Ania Dąbrówka i Joanna Lotkowska z ProVeg.

08.09.2020 | przeczytano: 3104 razy
Natalia Kukulska w świątecznej piosence Coca-Cola

Utwór „Wonderful Dream” wykonywany oryginalnie przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, to nie tylko jedna z najbardziej znanych piosenek z reklam, ale też symbol oczekiwania na Gwiazdkę. . Pierwsze komentarze na temat dotychczasowych interpretacji utworu pojawiają się w social mediach już od października. W tym roku przebój w nowej aranżacji zaśpiewała Natalia Kukulska.

06.12.2019 | przeczytano: 979 razy
Kampania Pantene z ambasadorkami marki

MediaCom Warszawa zaplanował dla brandu Pantene (z portfolio Procter&Gamble) kampanię mediową, w której w roli ambasadorek marki występują cztery silne osobowości: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska. Prowadzona pod hasłem „Oh my Gold!” kampania obejmie telewizję, digital i prasę.

07.11.2019 | przeczytano: 486 razy
Gwiazdy rozjaśniają święta potrzebującym dzieciom

Samotność, lęk, odrzucenie, przemoc to rzeczywistość tysięcy opuszczonych i osieroconych dzieci  w Polsce. Trudne doświadczenia kładą się cieniem nie tylko na ich codziennym życiu, ale również na świętach. Te jasne, rodzinne, pełne miłości i ciepła dla wielu z nich pozostają tylko marzeniem. Przypominają o tym gwiazdy wspierające nową kampanię SOS Wiosek Dziecięcych. W akcji prowadzonej pod hasłem „Rozjaśnij Dzieciom Święta” wspólnym głosem apelują o świąteczną pomoc dla potrzebujących maluchów.

28.11.2018 | przeczytano: 713 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764