logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Natalia Załęcka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Natalia Załęcka Chief Business Officerem w Value Media

1 marca br. Natalia Załęcka po ponad 20 latach pracy po stronie zarówno klientów jak i agencji consultingowej dołącza do Value Media jako Chief Business Officer. Ambicją Value Media jest bycie najbardziej strategiczną agencją na rynku, dostarczającą klientom rozwiązania, które realnie budują ich biznes. Nowe stanowisko zostało stworzone w celu wzmocnienia strategicznego podejścia agencji oraz dalszego rozwoju jej oferty w tym obszarze. Załęcka swoje doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla marki eobuwie oraz agencji consultingowej Deloitte.

03.03.2024 | przeczytano: 395 razy
Natalia Załęcka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Eobuwie.pl w Modivo S.A.

MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.

22.06.2022 | przeczytano: 723 razy

W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Do kluczowych czynników wpływających na sukces w zakresie budowania nowego standardu relacji należy m.in. skupienie się na pozytywnym wpływie marki, rzeczywista inkluzywność oraz zapewnienie konsumentom poczucia bezpieczeństwa i komfortu.

30.11.2021 | przeczytano: 653 razy

Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika również, że 72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na biznesowy sukces przedsiębiorstwa. Ale tylko połowa badanych czuje, że organizacja todostrzega. Co istotne, wyniki badania pokazują, że dużo bardziej docenieni przez firmę czują się marketerzy zaawansowani technologicznie – 59 proc. niż ci, którzy oceniają swój i swoich działów poziom zaawansowania technologicznego jako niski – 38 proc.

23.07.2021 | przeczytano: 502 razy
„Marketing Master Class” – wywiady z praktykami marketingu od Gazeta.pl i CPC

Na Next.Gazeta.pl można już obejrzeć pierwszą odsłonę wideo pt. „Marketing Master Class – rozmowy z mistrzami polskiego marketingu”, a kolejna pojawi się w serwisie w poniedziałek, 28 października br. To krótkie wywiady z doświadczonymi menadżerami o kondycji polskiej branży marketingowej, które Gazeta.pl zrealizowała z firmą konsultingową CPC.

28.10.2019 | przeczytano: 761 razy
Ikea. Ta kuchnia sprawdza się w życiuZobacz wideo

Czy można osiągnąć spektakularny wzrost sprzedaży bez etykiety "Nowość!" - nie zmieniając niczego w ofercie, nie wprowadzając nowych produktów? Jurorzy Effie Awards wskazali taki przykład. Kampania kuchni IKEA doprowadziła do imponujących wzrostów sprzedaży wyłącznie dzięki nowemu pomysłowi na opowieść o istniejących od dawna w ofercie produktach. Zobaczcie jak tego dokonano...

19.04.2019 | przeczytano: 4147 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Getin zdobywcą 3 statuetek Effie

Getin Noble Bank oraz Getin Leasing zostały laureatami Effie Awards 2014 za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury konkursu przyznało srebrną i brązową nagrodę w kategorii „bankowość” za kampanię rebrandingową Getin UP i kampanię dla Getin Leasing oraz srebrną w nowej kategorii „technology and innovation” za wielokrotnie nagradzaną Kartę MasterCard Display. Wyniki konkursu, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zostały ogłoszone podczas XV gali finałowej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

13.10.2014 | przeczytano: 896 razy

Karta debetowa MasterCard Display, nowoczesny produkt Getin Banku, znalazł się w gronie finalistów ogólnopolskiego konkursu „Dobry Wzór 2013” na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi na polskim rynku. Konkurs organizowany jest po raz dwudziesty przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego

14.08.2013 | przeczytano: 1480 razy
Kampania Getin Banku promująca konto Getin UP

15 lipca br. rozpoczęła się kampania marketingowa Getin Banku, która jest kolejną odsłoną nowej strategii promującej ideę praktyczności. Przekaz skupiony jest wokół promocji darmowego limitu kredytowego w wysokości 1000 PLN oraz innowacyjnej karty z wyświetlaczem. W działaniach, które zaplanowano na okres czterech tygodni, wykorzystano ATL-owe nośniki reklam: spoty telewizyjne, outdoor oraz akcje w Internecie.

15.07.2013 | przeczytano: 1069 razy

Konkurs Dyrektor Marketingu 2012 roku został oficjalnie rozstrzygnięty. Główną nagrodę wręczył prezes Mediarun - Paweł Netczuk, a zwycięzcą w tegorocznym konkursie został Jacek Furman z firmy Aflofarm Farmacja Polska Sp. z. o.o.

18.06.2013 | przeczytano: 2060 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764