logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

National Geographic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 165
Multiscreen Day 2020: telewizyjny media miks a pokolenie Y, Z i generacja alfa

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.

15.10.2020 | przeczytano: 375 razy
„Gazeta Wyborcza” w europejskim Top 10 tytułów oferujących subskrypcje cyfrowe

W najnowszym raporcie „Global Digital Subscription Snapshot 2020”, opublikowanym przez międzynarodowe stowarzyszenie FIPP, „Gazeta Wyborcza” z 240 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych zajęła 10. miejsce wśród wszystkich europejskich tytułów prasowych. W rankingu światowym „Wyborcza” zajmuje 21. lokatę.

02.10.2020 | przeczytano: 214 razy
Play Now TV Box z nową ofertą oraz ulepszonym dekoderem

Operator nieustannie rozwija swoją telewizję, wprowadzając nową ofertę obejmującą dodatkowe pakiety w cenie abonamentu oraz ulepszony TV BOX.

18.08.2020 | przeczytano: 369 razy
Jubileuszowa edycja Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego

Już po raz dziesiąty, kanał telewizyjny National Geographic i Cyfrowy Polsat, operator największej polskiej platformy satelitarnej i dostawca nowoczesnych usług multimedialnych, zapraszają do udziału w Wyjątkowym Konkursie Fotograficznym. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace do 20 września br. w czterech kategoriach tematycznych, a na zwycięzców czekają wspaniałe nagrody, m.in. dron, aparat fotograficzny i projektor.

12.08.2020 | przeczytano: 588 razy

Play rozszerza pakiet Podstawowy PLAY NOW i PLAY NOW TV o dwa nowe kanały – TV Puls i PULS 2. Są one dostępne już od dzisiaj, dla wszystkich użytkowników telewizji operatora.

30.07.2020 | przeczytano: 274 razy

Play wprowadza specjalną ofertę dla fanów najlepszych filmów i seriali. Od teraz wszyscy, którzy zakupią abonament telewizyjny z dekoderem PLAY NOW TV, otrzymają w prezencie półroczny dostęp do serwisu Netflix.

22.06.2020 | przeczytano: 280 razy
Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy

Agencja 24/7Communication w pierwszym kwartale 2020 roku powiększyła swoją kadrę menadżerską. Do agencji dołączyli Paweł Tabaka, który objął stanowisko Senior Account Managera oraz Marcin Kuchno, który będzie pełnił funkcję Junior Account Managera. Nowi menadżerowie będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji. Zmiany nastąpiły również w 24/7Studio – Filip Kożusznik dołączył do zespołu i objął stanowisko Head of 24/7Studio.

16.04.2020 | przeczytano: 429 razy
Simone Reitbauer z Warnermedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020

Głównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.

05.03.2020 | przeczytano: 490 razy

Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, został nagrodzony w największym i najbardziej prestiżowym konkursie projektowania prasowego Best of News Design Creative Competition. Konkurs jest organizowany przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.

02.03.2020 | przeczytano: 314 razy
Ewelina Łukasiak o kampanii Amundsen – „Odkrywaj Więcej” i złotym Effie

W zeszłym roku w konkursie Effie Awards złotą statuetkę w kategorii „Napoje alkoholowe” zdobyła marka Amundsen. Na czym skupiała się kampania „Odkrywaj Więcej” i co przełożyło się na jej sukces w tym prestiżowym konkursie?

13.02.2020 | przeczytano: 677 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 165)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764