logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nav agency: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
„Wygraj dom w górach” w loterii Żywiec Zdrój przygotowanej przez Nav agency

Marka Żywiec Zdrój rusza z kolejną edycją ogólnopolskiej loterii, w której nagrodą główną jest dom wybudowany na działce położonej w górskich rejonach Żywiecczyzny.

02.06.2022 | przeczytano: 973 razy
Lavazza na francuskich kortach w loterii od Nav agency

Lavazza, znana na całym świecie włoska marka kawy, wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.

23.05.2022 | przeczytano: 240 razy
Nav agency odpowiada za kampanie dla sieci Rossmann

Agencja NAV agency odpowiada za realizację kampanii dla Rossmann. Zachęca w niej do skompletowania wzorowej wyprawki szkolnej, w której oprócz nowego plecaka i piórnika znajdzie się również wiedza, o tym jak kształtować dobre nawyki.

27.09.2021 | przeczytano: 479 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – Nav agency z Mint Media dla Danone

Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.

17.09.2019 | przeczytano: 928 razy
Wstrząśnij Głodem po nagrodę: Loteria od Nav agency i Mint Media

13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.

04.06.2019 | przeczytano: 1499 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764