logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Navo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Digital signage: Sony nawiązuje współpracę z Navori Labs

W celu wzbogacenia swojej unikatowej oferty rozwiązań do Digital Signage firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z Navori Labs. Przedsiębiorstwo to specjalizuje się w tworzeniu oprogramowania do tego typu systemów.

27.06.2022 | przeczytano: 628 razy
Oferta Sharp na ISE 2018

Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2018, Sharp pokazuje swoją jak do tej pory największą ofertę uniwersalnych rozwiązań Digital Signage, wzmocnioną przez dwie serie inteligentnych monitorów do podstawowych zastosowań, opcjonalne moduły System on Chip (SoC) i Mini OPS oraz bogatą gamę aplikacji oferowanych przez niezależnych producentów.

06.02.2018 | przeczytano: 804 razy
Standout. Ambiente 2016: Najlepsze stoiska wybraneZobacz fotorelację

Głosowanie w 25. Edycji StandOUT. – konkursu na najciekawsze polskie stoisko targów Ambiente 2016 – dobiegło końca. Miło nam poinformować, że na 33 polskie stoiska, które znalazły się w finale konkursu StandOUT. Ambiente 2016 oddano 4723 głosów. Konkurs StandOUT. to promocja firm i wydarzeń wystawienniczych gwarantująca wzrost świadomości poszczególnych marek na rynku.

21.03.2016 | przeczytano: 2202 razy
Black & White Spider Awards: Tomasz Gudzowaty fotografem roku 2014Zobacz fotorelację

W tegorocznej, ósmej edycji konkursu Black & White Spider Awards, rozstrzygniętego w sobotę 18 października 2014 r. w Los Angeles, Tomasz Gudzowaty zdobył tytuł Fotografa Roku w kategorii profesjonalnej za zdjęcie przedstawiające grupę chłopców – mieszkańców slumsów na cmentarzu komunalnym w Navotas, na peryferiach stolicy Filipin, Manili. Ta sama fotografia otrzymała również pierwszą nagrodę w kategorii „Ludzie”.

24.10.2014 | przeczytano: 1616 razy

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Navo Polska Grupa Dystrybucyjna (Navo PGD) na kompleksową obsługę marki SodaStream w zakresie digital i social media.

01.07.2014 | przeczytano: 700 razy
E-commerce – metoda na kryzys

Większe zastosowanie Internetu w sektorze B2B to nie tylko duża korzyść, ale także dla wielu najważniejsza metoda na kryzys. Takie przesłanie płynie z Sympozjum E-commerce w sektorze B2B, które odbyło się 14 i 15 lutego br. w Warszawie.

28.02.2012 | przeczytano: 1112 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764