logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nc+: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Nc+ zmienia się w Platformę Canal+ i rusza z nową kampanią promocyjną

We wtorek, 3 września, platforma nc+ zmieniła nazwę i rozpoczęła  nową kampanię promocyjną informującą o rebrandingu oraz nowych ofertach dla abonentów. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

03.09.2019 | przeczytano: 819 razy

ITI Neovision S.A., operator platformy nc+, zawarł przedwstępną umowę nabycia 70 proc. udziałów w spółce Kino Świat, wiodącego dystrybutora filmów w Polsce. Dzięki planowanej transakcji platforma nc+ stanie się dystrybutorem katalogu Kino Świat zawierającego ponad 2000 godzin filmów kinowych i telewizyjnych (1200 produkcji).

16.08.2019 | przeczytano: 408 razy

11 lipca platforma nc+ uruchomi i udostępni swoim abonentom dwa nowe kanały sportowe CANAL+ SPORT 3 oraz CANAL+ SPORT 4 dedykowane rozgrywkom PKO Ekstraklasy. Kanały będą oferowane w modelu dystrybucji pozwalającym również na włączenie ich do oferty innych operatorów telewizyjnych.

15.07.2019 | przeczytano: 421 razy
Edyta Sadowska nowym Szefem Pionu Programowego Nc+

Edyta Sadowska nowym Szefem Pionu Programowego nc+. Będzie odpowiadać m.in. za strategię programową nc+, rozwój kanałów własnych, lokalne produkcje, kanały zewnętrzne, a także strategiczne partnerstwa biznesowe.

05.02.2018 | przeczytano: 659 razy
Pierwsza kampania Nc+ i Lotto Ekstraklasy

„Czym jest dla Ciebie LOTTO Ekstraklasa?” – pod tym hasłem 21 sierpnia ruszyła pierwsza w historii telewizyjna i internetowa kampania platformy nc+ i LOTTO Ekstraklasy. Spot promocyjny pokazuje czym są rozgrywki najwyższej zawodowej ligi piłkarskiej w Polsce dla jej głównych bohaterów – piłkarzy, kibiców, trenerów i sędziów.

22.08.2017 | przeczytano: 627 razy

Kanał naziemny Zoom TV dołącza do oferty nc+, czołowej satelitarnej platformy cyfrowej w Polsce. Już od piątku, 30 czerwca, Zoom TV będzie dostępny w nc+ na pozycji 42.

29.06.2017 | przeczytano: 498 razy
Platforma Nc+ przejmuje prawa do siatkarskiej Ligi Mistrzów CEV

Platforma nc+ nabyła wyłączne prawa telewizyjne do transmisji rozgrywek Ligi Mistrzów w piłce siatkowej CEV mężczyzn i kobiet  w sezonach 2018/2019 i 2019/2020.

28.06.2017 | przeczytano: 737 razy

Otwarta komunikacja z rynkiem i naszymi abonentami w sprawie zmian dotyczących oferty platformy nc+ jest dla nas bardzo ważna.

27.06.2017 | przeczytano: 682 razy
Justwifi i kampania Nc+

Dom mediowy Havas Media jesienią zeszłego roku przeprowadził dla nc+ trwającą 10 tygodni kampanię „Emocje na wyłączność“, wykorzystując dodatkowy kanał komunikacji JustWIFI, czyli nowatorskie rozwiązanie do marketingu wi-fi.

05.01.2016 | przeczytano: 2188 razy

Platforma nc+ podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw w zakresie aktywności digital. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej nc+ oraz CANAL+ w obszarze digital marketingu.

07.11.2013 | przeczytano: 554 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764