logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neon Shake Advertising: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
„Aktywny rodzic, aktywne dziecko” - kampania Beraw Kids firmy Purella

„Aktywny rodzic, aktywne dziecko” – to nowa kampania marki BeRAW Kids. Inicjatywa ma promować u dzieci i ich rodziców zdrowy tryb życia oraz sport.  W jej ramach marka organizuje konkurs, w którym do wygrania są m.in. rowery, rolki czy hulajnogi, a do promocji włączyli się także influencerzy. Na potrzeby akcji uruchomiona została nowa strategia komunikacji, a także powstał dedykowany landing page aktywnedziecko.pl. Za strategię, pomysł oraz realizację konceptu odpowiada agencja marketingowa Neon Shake.

18.05.2022 | przeczytano: 1577 razy

Follow Vision oferuje klientom GK+ wsparcie w obszarach komunikacji wizualnej i designu,  projektów digital i UX, jak również wdrażania zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wspierających rozwój biznesu. Agencja obsługuje m.in: Amazon, Well Fitness, 3M, Endress Hauser, Grupę Impel, Polski Komitet Olimpijski, Oferteo. W ramach dynamicznego rozwoju, zespół Follow Vision powiększył się o nowe specjalistki.

23.02.2022 | przeczytano: 603 razy
Ruszyła kampania #Rog4Creators od Asus

Akcja #ROG4Creators marki ASUS Republic of Gamers, to kampania skierowana do młodych twórców, muzyków, producentów i osób kreatywnych. Ambasadorami zostali artyści i producenci: Natalia Zamilska i RAU Performance. W specjalnych wywiadach inspirują, zdradzają szczegóły dot. swojej twórczości, życia oraz zachęcają do udziału w akcji. W jej ramach ruszyły kreatywne konkursy, działania z influencerami, spoty wideo oraz kampanie mediowe. Za koncepcję, produkcję i realizację odpowiada agencja Neon Shake.

10.06.2021 | przeczytano: 641 razy
Remington zrywa z wyrzeczeniami w stylizacji włosów w nowej kampanii #Zerokompromisów

#ZeroKompromisów to hasło kampanii promującej innowacyjną linię Hydraluxe PRO marki Remington. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerkami takimi jak Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona, Agnieszka Niedziałek prowadząca kanał WWWłosy czy „Gaba Hair” Zalewska. Częścią kampanii jest też projekt CSR #DajWlosZRemington wspierający Fundację Rak’n’Roll. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Neon Shake Advertising.

01.12.2020 | przeczytano: 591 razy
Neon Shake Advertising powiększa zespół

Agencja reklamowa Neon Shake rozwija działy obsługi klienta i kreacji. Do zespołu dołączyły Anna Grzemska i Anna Gillner.

17.09.2020 | przeczytano: 1082 razy
Większy dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyło pięć nowych osób - m.in. seniorski team - Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański.

17.12.2018 | przeczytano: 1228 razy
Paweł Bielak nowym Account Managerem w Neon Shake

Do Neon Shake Advertising dołączył Paweł Bielak. Na stanowisku Account Managera odpowiada za obsługę kluczowych projektów agencji oraz działania związane z influencer marketingiem.

20.11.2018 | przeczytano: 1071 razy
Fiński producent nabiału stawia na polski rynek. Kampanię poprowadzi Neon Shake

Największy producent nabiału w Finlandii, prężnie działający na arenie międzynarodowej, wybrał do współpracy na polskim rynku Neon Shake Advertising. Agencja w ramach kontraktu poprowadzi kompleksową kampanię marketingową obejmującą m.in. działania digital, trade i influencer marketingowe.

02.08.2018 | przeczytano: 1211 razy
Nowa komunikacja EFL od Neon Shake

-  Z odpowiednim partnerem i wsparciem nie ma rzeczy niemożliwych. Każdy może realizować najtrudniejsze wyzwania i spełniać marzenia – motywuje przedsiębiorców Europejski Fundusz Leasingowy, który ruszył z nową platformą komunikacyjną „To się uda!”. Autorem nowej strategii i kreacji jest wrocławska agencja Neon Shake Advertising.

05.07.2018 | przeczytano: 1420 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Neon Shake powiększa zespół

Od czerwca do Neon Shake Advertising dołączyła Anita Nowak, obejmując nowo utworzone stanowisko Account & Communications Managera. Odpowiada za obsługę projektów agencji oraz działania komunikacyjne, w tym z obszaru PR i social media.

21.06.2018 | przeczytano: 1125 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764