logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Neonet: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy

Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy – wolumen reklam firm z branży „Trade” w tym okresie rośnie. Postanowiliśmy przyjrzeć się temu zjawisku, a do analizy …

05.12.2023 | przeczytano: 775 razy
Rynek reklamy w Polsce – kwiecień 2023

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za kwiecień 2023.

22.05.2023 | przeczytano: 831 razy
Kampania Lenovo „Back to school”

Wystartowała kampania promocyjna, dzięki której przy zakupie wybranych laptopów Lenovo Legion i serii IdeaPad kupujący otrzymują 300 zł zwrotu na karcie bankomatowej. Modele komputerów objętych  promocją można znaleźć w wybranych sklepach. Akcja potrwa do 30 września.

01.08.2022 | przeczytano: 740 razy
Joanna Krupa w świątecznej kampanii Neonet

To kolejne działania jakie zespół Opus B przygotował dla marki.

10.12.2021 | przeczytano: 577 razy
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet

Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.

16.09.2021 | przeczytano: 510 razy
DTS zmienił się w Zadbano

DTS, obecny na polskim rynku usług transportowych i logistycznych od ponad 20 lat zmienia nazwę na Zadbano. To firma, która stała się liderem w kategorii home delivery, zapewniając kompleksową obsługę dostaw produktów z największych sklepów na terenie całego kraju. Przedsiębiorstwo każdego roku realizuje ponad milion zleceń i pracuje dla ponad 450 marek o zasięgu ogólnopolskim.

20.08.2021 | przeczytano: 6809 razy
Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii Neonet

12 sierpnia br. sieć elektromarketów NEONET wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”. Jej nowym ambasadorem został Krzysztof Ibisz. Prezenter, aktor i dziennikarz w najnowszym spocie NEONET podkreśla kluczowe dla sieci znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów.

12.08.2021 | przeczytano: 751 razy
Michel Moran w reklamie Neonet

Ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej marki Neonet, która realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, wypracowanej przez Opus B.

02.07.2021 | przeczytano: 1013 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa kampania Payback

Zbliżające się futbolowe Mistrzostwa Europy to nie tylko jeden z najważniejszych punktów w kalendarzach fanów piłki nożnej, ale też strategiczne wydarzenie z punktu widzenia wielu marek konsumenckich. Wie o tym PAYBACK, organizując akcję „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P”. Przez cały czerwiec na każdego uczestnika Programu czeka mnóstwo punktów do zdobycia.

07.06.2021 | przeczytano: 922 razy
Joanna Krupa gwiazdą kampanii Neonet

Sieć elektromarketów NEONET od lat konsekwentnie podkreśla znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb Klientów. Teraz jeszcze dobitniej ilustruje to nowa kampania reklamowa, w której występuje prezenterka telewizyjna, modelka i aktywistka praw zwierząt – Joanna Krupa.

20.05.2021 | przeczytano: 899 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764