logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nescafé: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Unique One: loteria dla Nestlé w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze!”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.

09.11.2021 | przeczytano: 753 razy
Unique One organizuje dla Nestlé konkurs w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.

31.08.2021 | przeczytano: 743 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 3152 razy
Hand Made odkrywa różne oblicza kawy z Nescafé Dolce Gusto

2 czerwca swoją premierę ma wyjątkowy blog NESCAFÉ Dolce Gusto www.latteczyespresso.gazeta.pl przygotowany przez agencję Hand Made, w którym czytelnicy znajdą moc inspiracji i ciekawostek.

05.06.2017 | przeczytano: 711 razy
Nestlé numerem jeden w rankingu Effie Effectiveness Index 2016

Światowy ranking Effie Effectiveness Index 2016 wyróżnił skuteczność kampanii marketingowych KitKat i Nescafé – marek firmy Nestlé. Koncern zajął pierwsze miejsce w kategorii „Żywność”, a czwarte w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego rankingu.

11.05.2016 | przeczytano: 1154 razy
Promocja Nescafé w technologii 360 stopni

Nescafé – kawowa marka Nestlé przygotowała kolejną gratkę dla swoich fanów w social mediach. W partnerstwie z Facebookiem pioniersko wykorzystuje stworzone przez portal narzędzie, które po raz pierwszy pozwala dowolnie obracać na własnym smartfonie filmy sferyczne, czyli prezentujące obraz w perspektywie 360°.

10.12.2015 | przeczytano: 1633 razy
Ambientowa kampania w Berlinie: Nescafé’s Instant Connections

Należąca do rodziny Nestlé marka Nescafé zachęcała nieznajomych w Berlinie do poznania się przy kawie. W ramach nietypowej akcji marketingowej przy przejściu dla pieszych przygotowano specjalne automaty do kawy imitujące przyciski wywołujące zielone światło.

25.08.2015 | przeczytano: 1286 razy (komentarzy: 2)
Insignia zasila dział kreacji

Do zespołu agencji INSIGNIA dołączyli: Maciej Rakowski, zajmując stanowisko Senior Art Directora oraz Olga Piech, Copywriter.

07.05.2015 | przeczytano: 1130 razy
Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV i na billboardach, działania w Internecie oraz akcje degustacyjne w sieciach handlowych.

29.05.2013 | przeczytano: 2691 razy

Nescafé, marka kaw rozpuszczalnych należąca do portfolio Nestlé, wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. Działania wspierające obchody 75-lecia marki mają charakter wizerunkowy i obejmują prasę oraz telewizję.

27.02.2013 | przeczytano: 1698 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764