logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nespresso: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Dom produkcyjny 9production powiększa się

Dom produkcyjny 9Production realizuje swoją długofalową strategię rozwoju. Po kilku miesiącach od wydzielenia niezależnej struktury w ramach Stor9_ Group, 9Production sukcesywnie powiększa team oraz dedykowany zespół Twórców, a także poszerza portfolio zrealizowanych projektów. Do zespołu, na czele którego stoi Agnieszka Zielińska, dołączyły nowe osoby – Katarzyna Dziadosz, Laura Einbacher, Kamila Maćkowska, Jarek Kuśmierski oraz projektowo Kasia Milewska i Krzysztof Żabski.

25.08.2023 | przeczytano: 1002 razy
Cape Morris wzmacnia dział social media

Cape Morris powiększa zespół o trzech specjalistów. Do teamu zajmującego się social media dołączył Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski.

16.05.2023 | przeczytano: 835 razy
Nespresso promuje nowe ekspresy Vertuo Pop

23 marca ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!”, promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Nowe urządzenia w portfolio marki łączą prostotę użytkowania, kompaktowość, moc i minimalistyczny design, dostępny w sześciu kolorach. Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor.

06.04.2023 | przeczytano: 1016 razy
Aleksandra Wojnicka Digital Directorem w Great Minds

Z początkiem marca 2023 r., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.

28.03.2023 | przeczytano: 545 razy
George Clooney i Jean Dujardin na planie reklamy dla Nespresso

Osiem lat po pierwszym spotkaniu na ekranie, George Clooney i Jean Dujardin ponownie spotykają się w najnowszej, pełnej akcji kontynuacji reklamy telewizyjnej Nespresso „Jak daleko posunąłbyś się dla Nespresso?" Tym razem do dynamicznego duetu dołącza ekranowa koleżanka Jeana Dujardina, utalentowana Camille Cottin, która debiutuje w reklamie Nespresso. W tym genialnie zabawnym i komediowym filmie supergwiazdy spotykają się, aby pokazać światu, że smaki kawy Nespresso są tak wyjątkowe, że zrobiliby wszystko, aby ją mieć, tym samym stawiając wszystkim pytanie – jak daleko posunąłbyś się, aby uzyskać niezapomniany smak kawy Nespresso?

18.11.2022 | przeczytano: 691 razy
Marta Tyszer partnerem zarządzającym PR Calling

Marta Tyszer objęła funkcję Managing Partnera w PR Calling i dołączyła do zarządu agencji, założonej i prowadzonej od 2014 r. przez Katarzynę Dworzyńską, Head of Business. Marta Tyszer jest odpowiedzialna za realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem managerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych.

11.10.2022 | przeczytano: 656 razy
GfK uruchamia nowe narzędzie do mierzenia siły marki

Brand Architect to nowa platforma firmy badawczej GfK umożliwiająca niezwykle precyzyjny pomiar siły marki. Celem narzędzia jest nie tylko weryfikacja efektywności dotychczasowej strategii marketingowej, ale przede wszystkim opracowanie nowego, skutecznego planu działania, dostosowanego do „nowych czasów”. Firma wychodzi w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom marketerów, którzy w obliczu szybko zmieniających się realiów rynkowych mieli duży problem z dokładnym określaniem potencjału reprezentowanego brandu.

07.04.2021 | przeczytano: 578 razy
Big Picture poszerza zespół lifestyle

Big Picture, firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powiększyła zespół lifestyle o nowe osoby. Do agencji dołączyła Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska. Zmiany kadrowe wiążą się przede wszystkim z dalszym rozwojem kompetencji strategicznych oraz poszerzającym się portfolio klientów. W poprzednich miesiącach do grona marek prowadzonych przez agencję dołączyły m.in. Panasonic, Nago, Elementy, Elektrownia Powiśle, czy luksusowe marki należące do koncernu William Grant & Sons.

27.01.2021 | przeczytano: 884 razy
Kamil Mirowski nowym szefem działu Digital w agencji Valkea

Z początkiem sierpnia do agencji Valkea dołączył Kamil Mirowski, ekspert w dziedzinie digital marketingu z ponad 12-letnim doświadczeniem. Kamil, jako dyplomowany specjalista ds. marketingu internetowego – ukończył studia podyplomowe na SGH – pracował wcześniej między innymi w Mediach Regionalnych, Naszej Klasie, Agencji Społem, Agencji The Digitals oraz krakowskiej agencji 1000ideas. Od kilku lat zajmuje się kampaniami digitalowymi z zakresu komunikacji biznesowej (sektor B2B), employer brandingowej (budującymi markę pracodawcy) oraz social sellingowymi, czyli wykorzystaniem mediów społecznościowych – z mocnym naciskiem na LinkedIn – do wsparcia sprzedaży.

19.08.2020 | przeczytano: 888 razy
Kamila Kończak awansuje w Big Picture

Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR produktowego i platform wizerunkowych m.in. dla Klientów takich jak Coca-Cola, Costa Coffee, Milka, Allegro, GoSport, Super-Pharm, Herbapol.

12.08.2020 | przeczytano: 1384 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764