logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 170
IAA Power Hour: Kluczowe trendy w komunikacji marketingowej 2024

Podsumowaniu najważniejszych wydarzeń minionego roku i kluczowym trendom w komunikacji marketingowej 2024 poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Dorotę N. Haller - Client Solutions Director, Ringier Axel Springer Polska udział wzięli: Jolanta Borowska - Head of Marketing & Consumer Communication, Nestlé CEE, Wojciech Borowski - Group CEO, McCann Poland, Rafał Drzewiecki - Country Manager, TikTok CE oraz Paweł Tyszkiewicz - Dyrektor Zarządzający SAR. Ich zdaniem, to kreatywność i efektywność oraz odpowiedzialne podejście do komunikacji marketingowej będą dominującymi trendami w bieżącym roku, a polski rynek traktowany będzie przez multiregionalne marki jako istotny wehikuł wzrostu.

15.02.2024 | przeczytano: 328 razy
Nespresso promuje nowe ekspresy Vertuo Pop

23 marca ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!”, promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Nowe urządzenia w portfolio marki łączą prostotę użytkowania, kompaktowość, moc i minimalistyczny design, dostępny w sześciu kolorach. Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor.

06.04.2023 | przeczytano: 964 razy
Nowa butelka Nałęczowianka w 100%% z plastiku z recyklingu

Nałęczowianka wprowadziła na rynek nowe butelki o pojemności 1l. Wyróżnia je to, że są w całości wykonane z recyklingowego PETu, czyli rPETu. Dodatkowo nadają się do recyklingu, a po przetworzeniu mogą z nich powstać kolejne butelki. Pojawienie się produktu na półkach zbiegło się ze Światowym Dniem Wody, co podkreśla znaczenie zrównoważonego rozwoju w działalności marki.

04.04.2023 | przeczytano: 526 razy

Agencja Kamikaze wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.

27.02.2023 | przeczytano: 399 razy
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają kampanię „Working with Cancer”

„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.  

01.02.2023 | przeczytano: 589 razy

W czasie gdy, według aktualnych estymacji naukowych1, nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa, Fundacja Publicis uruchamia międzybranżową koalicję, której celem jest likwidacja stygmatyzacji pracowników chorych na raka. Inicjatywę „Working with Cancer” wspierają wiodące organizacje charytatywne zajmujące się nowotworami, w tym Memorial Sloan Cancer Center (MSK), MacMillan Cancer Support i Instytut Gustave Roussy.

17.01.2023 | przeczytano: 530 razy
George Clooney i Jean Dujardin na planie reklamy dla Nespresso

Osiem lat po pierwszym spotkaniu na ekranie, George Clooney i Jean Dujardin ponownie spotykają się w najnowszej, pełnej akcji kontynuacji reklamy telewizyjnej Nespresso „Jak daleko posunąłbyś się dla Nespresso?" Tym razem do dynamicznego duetu dołącza ekranowa koleżanka Jeana Dujardina, utalentowana Camille Cottin, która debiutuje w reklamie Nespresso. W tym genialnie zabawnym i komediowym filmie supergwiazdy spotykają się, aby pokazać światu, że smaki kawy Nespresso są tak wyjątkowe, że zrobiliby wszystko, aby ją mieć, tym samym stawiając wszystkim pytanie – jak daleko posunąłbyś się, aby uzyskać niezapomniany smak kawy Nespresso?

18.11.2022 | przeczytano: 683 razy
Epicka przerwa z KitKat oraz serialem „Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”

KitKat i Prime Video łączą siły, by promować nowy serial pt. “Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy”.

05.09.2022 | przeczytano: 820 razy
Streetcom ponownie dla Nestlé

Agencja Streetcom specjalizująca się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek wygrała przetarg na realizację projektu dla wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest (Nestlé). Współpraca obejmuje realizację kampanii product seeding oraz działania z zakresu Influencer Marketingu. To kolejny projekt Streetcomu dla producenta.

25.08.2022 | przeczytano: 731 razy
Unique One organizuje loterię audioteksową dla marki Winiary

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Sosy Winiary robią różnicę”.

21.06.2022 | przeczytano: 518 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 170)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764