logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 123
IAA Power Hour: Kluczowe trendy w komunikacji marketingowej 2024

Podsumowaniu najważniejszych wydarzeń minionego roku i kluczowym trendom w komunikacji marketingowej 2024 poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Dorotę N. Haller - Client Solutions Director, Ringier Axel Springer Polska udział wzięli: Jolanta Borowska - Head of Marketing & Consumer Communication, Nestlé CEE, Wojciech Borowski - Group CEO, McCann Poland, Rafał Drzewiecki - Country Manager, TikTok CE oraz Paweł Tyszkiewicz - Dyrektor Zarządzający SAR. Ich zdaniem, to kreatywność i efektywność oraz odpowiedzialne podejście do komunikacji marketingowej będą dominującymi trendami w bieżącym roku, a polski rynek traktowany będzie przez multiregionalne marki jako istotny wehikuł wzrostu.

15.02.2024 | przeczytano: 366 razy
Nespresso promuje nowe ekspresy Vertuo Pop

23 marca ruszyła kampania Nespresso pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!”, promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop. Nowe urządzenia w portfolio marki łączą prostotę użytkowania, kompaktowość, moc i minimalistyczny design, dostępny w sześciu kolorach. Kampania obejmuje działania digital oraz outdoor.

06.04.2023 | przeczytano: 1011 razy
George Clooney i Jean Dujardin na planie reklamy dla Nespresso

Osiem lat po pierwszym spotkaniu na ekranie, George Clooney i Jean Dujardin ponownie spotykają się w najnowszej, pełnej akcji kontynuacji reklamy telewizyjnej Nespresso „Jak daleko posunąłbyś się dla Nespresso?" Tym razem do dynamicznego duetu dołącza ekranowa koleżanka Jeana Dujardina, utalentowana Camille Cottin, która debiutuje w reklamie Nespresso. W tym genialnie zabawnym i komediowym filmie supergwiazdy spotykają się, aby pokazać światu, że smaki kawy Nespresso są tak wyjątkowe, że zrobiliby wszystko, aby ją mieć, tym samym stawiając wszystkim pytanie – jak daleko posunąłbyś się, aby uzyskać niezapomniany smak kawy Nespresso?

18.11.2022 | przeczytano: 690 razy
Gallus Labelfire Low Migration do druku cyfrowego etykiet dla żywności

Wersja maszyny wąsko wstęgowej Gallus Labelfire Low Migration do cyfrowej produkcji etykiet o niskiej migracji jest dedykowana do produkcji opakowań mających kontakt z żywnością. Zespół projektantów Gallusa i Heidelberga opracował serię atramentów Labelfire UVLM, która jest odpowiednia do opakowań przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Dodatkowo zoptymalizowano technologię utwardzania atramentów UV w maszynie Gallus Labelfire w celu poprawy właściwości migracyjnych warstwy atramentów.

10.12.2021 | przeczytano: 532 razy
Unique One: loteria dla Nestlé w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze!”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.

09.11.2021 | przeczytano: 754 razy

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards marka WINIARY otrzymała brąz w kategorii Smart Budżet za kampanię #Winiary. Lato Pełne Smaku.

29.10.2021 | przeczytano: 555 razy
Unique One organizuje dla Nestlé konkurs w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.

31.08.2021 | przeczytano: 744 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Perrier prezentuje swoją pierwszą na świecie butelkę z plastiku z recyklingu enzymatycznego

Francuska marka gazowanej naturalnej wody mineralnej PERRIER zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100% z przetworzonego tworzywa PET, uzyskanego dzięki przełomowej metodzie recyklingu enzymatycznego. Innowacyjna technologia pozwala przetwarzać każdy rodzaj PET niemal bez ograniczeń przy zachowaniu jego najwyższej jakości, w efekcie pozwalając na zwiększenie ilości poddanego recyklingowi plastiku. To prawdziwy kamień milowy na drodze marki w poszukiwaniu zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.

16.08.2021 | przeczytano: 592 razy
Nałęczowianka odsłania mural pochłaniający zanieczyszczenia

W centrum Warszawy pojawił się specjalny mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia, na którym marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka dziękuje konsumentom za poprawne sortowanie odpadów.

03.08.2021 | przeczytano: 784 razy
Nałęczowianka poszerza portfolio: 1 L gazowany i delikatnie gazowany

Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce o pojemności 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki, nieustannie zyskujący na popularności. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Nałęczowianka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany oraz delikatnie gazowany.

20.07.2021 | przeczytano: 1028 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 123)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764