logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 68
Unique One: loteria dla Nestlé w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze!”, która realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.

09.11.2021 | przeczytano: 750 razy

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards marka WINIARY otrzymała brąz w kategorii Smart Budżet za kampanię #Winiary. Lato Pełne Smaku.

29.10.2021 | przeczytano: 553 razy
Unique One organizuje dla Nestlé konkurs w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.

31.08.2021 | przeczytano: 739 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nałęczowianka poszerza portfolio: 1 L gazowany i delikatnie gazowany

Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce o pojemności 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki, nieustannie zyskujący na popularności. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Nałęczowianka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany oraz delikatnie gazowany.

20.07.2021 | przeczytano: 996 razy
Unique One: konkurs promocyjny dla marki Winiary

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiego konkursu dla marki WINIARY (dania instant) pod hasłem „Złap swój smak i wszystko gra!”.

06.07.2021 | przeczytano: 877 razy
Perrier x Murakami już w Polsce

Nestlé Waters wprowadza na całym świecie, w tym w Polsce, limitowaną edycję kultowej marki wody mineralnej PERRIER, stworzoną we współpracy z ikonicznym artystą Takashi Murakami.

18.05.2021 | przeczytano: 1538 razy
23 Edycja Konkursu Golden Arrow

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.

30.04.2021 | przeczytano: 1011 razy
Otylia Jędrzejczak ambasadorką wody Nestlé Pure Life

Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska, założycielka fundacji realizującej ogólnopolskie projekty sportowo-edukacyjne i wspierającej młodych sportowców, a prywatnie mama i entuzjastka zdrowego stylu życia, rozpoczyna współpracę z marką wody źródlanej Nestlé Pure Life, pozytywnie zaopiniowanej przez Instytut Matki i Dziecka do codziennego picia przez dzieci powyżej 1 r.ż. W ramach kampanii „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny”, ambasadorka będzie promować zdrowe nawyki i zachęcać do regularnego picia wody.

15.03.2021 | przeczytano: 452 razy
Kitkat rusza z kampanią

Wystartowała nowa kampania reklamowa kultowej marki KitKat należącej do Nestlé. Jednocześnie na półkach sklepowych pojawiły się nowe smaki i formaty słodyczy.

04.03.2021 | przeczytano: 942 razy
Trwa kampania marki Winiary „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”

Problem marnowania żywności w Polsce jest ogromny: każdy z nas wyrzuca średnio ponad 230 kg różnego rodzaju produktów rocznie. W tym samym czasie w skali kraju marnuje się blisko 9 mln ton żywności – z czego za ponad połowę odpowiadają gospodarstwa domowe. Najczęściej pozbywamy się warzyw, pieczywa, posiłków z poprzedniego dnia czy niewykorzystanych składników do przygotowania potraw. Jako przyczyny marnowania żywności podajemy najczęściej jej zepsucie (65,2%), przeoczenie daty ważności (42%), zbyt dużą porcję posiłku (26,5%) lub nazbyt obfite zakupy (22,2%).[1] Wyrzucamy za dużo jedzenia i nie wiemy, jak ograniczyć jego marnowanie.

11.02.2021 | przeczytano: 470 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 68)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764