logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nestlé: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 153
Unique One organizuje dla Nestlé konkurs w sklepach Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.

31.08.2021 | przeczytano: 326 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Perrier prezentuje swoją pierwszą na świecie butelkę z plastiku z recyklingu enzymatycznego

Francuska marka gazowanej naturalnej wody mineralnej PERRIER zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100% z przetworzonego tworzywa PET, uzyskanego dzięki przełomowej metodzie recyklingu enzymatycznego. Innowacyjna technologia pozwala przetwarzać każdy rodzaj PET niemal bez ograniczeń przy zachowaniu jego najwyższej jakości, w efekcie pozwalając na zwiększenie ilości poddanego recyklingowi plastiku. To prawdziwy kamień milowy na drodze marki w poszukiwaniu zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych.

16.08.2021 | przeczytano: 361 razy
Unique One przygotowała loterię dla marki Kitkat

Agencja UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii marki KitKat (Nestlé Polska), w której do wygrania jest 50 konsol PlayStation5. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

08.08.2021 | przeczytano: 179 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Heat by Perrier – nowy spot reklamowy emitowany w Polsce

Marka PERRIER, należąca do Nestlé Waters, powraca z globalnym spotem reklamowym „Heat by PERRIER”, zrealizowanym w stolicy Grecji. To alegoria ilustrująca pragnienie życia marki i jej historyczne spojrzenie na siłę kobiet. Spot powstał pod czujnym okiem filmowca Cary’ego Joji’ego Fukunagi – reżysera najnowszego filmu o Jamesie Bondzie.

05.08.2021 | przeczytano: 221 razy
Nałęczowianka odsłania mural pochłaniający zanieczyszczenia

W centrum Warszawy pojawił się specjalny mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia, na którym marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka dziękuje konsumentom za poprawne sortowanie odpadów.

03.08.2021 | przeczytano: 237 razy
Nałęczowianka poszerza portfolio: 1 L gazowany i delikatnie gazowany

Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce o pojemności 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki, nieustannie zyskujący na popularności. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, Nałęczowianka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany oraz delikatnie gazowany.

20.07.2021 | przeczytano: 296 razy
Unique One: konkurs promocyjny dla marki Winiary

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiego konkursu dla marki WINIARY (dania instant) pod hasłem „Złap swój smak i wszystko gra!”.

06.07.2021 | przeczytano: 268 razy
Marka Gerber zaufała Unique One

Marka Gerber (Nestlé Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Kup Gerber i graj o najlepsze wózki”. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

06.07.2021 | przeczytano: 274 razy
Unique One organizuje loterię promocyjną dla marki Winiary

W wyniku kolejnego wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Makaromania”.

05.07.2021 | przeczytano: 283 razy

Otylia Jędrzejczak od stycznia 2021 roku pełni funkcję ambasadorki wody źródlanej Nestlé Pure Life od Nestlé Waters. Mistrzyni olimpijska wspiera markę w edukowaniu rodziców w temacie zdrowego nawadniania dzieci, a także zachęca do uczenia dzieci systematycznego picia wody poprzez zabawę. Za koordynację współpracy z ambasadorką odpowiedzialna jest agencja They.pl.

05.07.2021 | przeczytano: 289 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 153)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764