logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netflix: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 297
Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi

Znany z ról teatralnych i filmowych aktor, Bartłomiej Topa, od sześciu lat związany z marką Mitsubishi w Polsce, odebrał oszczędny, innowacyjny model Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Aktor od dawna promuje działania proekologiczne i stara się aktywnie chronić środowisko, więc elektryczna hybryda typu plug-in doskonale wpisuje się w jego styl życia. Model będzie też partnerował mu na planie filmów edukacyjnych, popularyzujących ochronę środowiska i mądre korzystanie z uroków natury podczas plenerowych wyjazdów.

04.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 304 razy
Publicis Groupe: Inwestycje w reklamę wideo rosną

W najnowszej edycji Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe prezentuje nowe podjeście do rynku digital i telewizji. Od pierwszego kwartału 2024 r. Publicis Groupe wprowadza wspólną definicję i monitoring inwestycji reklamowych w wideo online i telewizję. Tak postrzegany rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym kwartale 2024 r. o 13,3%, a jego wartość wynosiła 1 mld 552,1 mln.

21.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 261 razy
Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich

Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image, dołączając do kilkunastu studiów, które otworzyły swoje podwoje na wyspach oferujących atrakcyjny system wsparcia produkcji filmowych. Lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 316 razy
Marta Szufranowicz dołącza do Gong

Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.

25.04.2024 | Personalia | przeczytano: 358 razy
Infoshare 2024: szczegóły programu

Ponad 150 czołowych prelegentów z całego świata,  najnowsze globalne trendy technologiczne  i sztuczna inteligencja. Największe firmy i korporacje, międzynarodowi inwestorzy i setki startupów. To wszystko już 22 - 23 maja, podczas Infoshare 2024. Rejestracja trwa, a konferencję, jak co roku, odwiedzą tysiące uczestników.

17.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 310 razy
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce

Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.

16.04.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 373 razy
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski

Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.

14.04.2024 | Konkursy | przeczytano: 505 razy
Endorfina Events rozwija kompetencje influencer marketingu

Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Natalii rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.

10.04.2024 | Personalia | przeczytano: 464 razy
Ewa Sulewska w zespole agencji Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączyła Ewa Sulewska na stanowisko Social Media Team Leader. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu i projektów social mediowych agencji.

04.04.2024 | Personalia | przeczytano: 394 razy
Nowe osoby w Altavia Kamikaze + K2

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 do łączyły 4 nowe osoby: Karolina Jasi ń ska (na stanowisko Social Content Manager), Sara W ł odarczyk (jako TikTok Specialist), Mateusz St ę pniak (Content Specialist), oraz Hanna Kruszewska (Senior Accountant).

04.04.2024 | Personalia | przeczytano: 367 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 297)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764