logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netflixa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48
Wersow pierwszym gościem nowego formatu Grupy Iberion

We wtorek 2 kwietnia 2024 roku na kanale Portal Parentingowy (platforma YouTube), należącym do grupy mediowej Iberion, zadebiutował nowy program „ Mali Dorośli”. To seria wywiadów prowadzona przez młodych dziennikarzy, braci Janka i Antka. Do rozmów z chłopcami są zapraszane największe gwiazdy polskiego show-biznesu.

03.04.2024 | przeczytano: 541 razy
Apel Romów przed siedzibami Google, Mety i Netflixa

W kraju, w którym wreszcie coraz głośniej i odważniej mówimy o równości i tolerancji, wciąż istnieją grupy etniczne traktowane stereotypowo i krzywdząco. Należą do nich między innymi Romowie, których w Polsce, według różnych i nie do końca precyzyjnych źródeł, jest od kilkunastu do 30 000. Publicis Worldwide Poland postanowił rozpocząć społeczną dyskusję na ten temat i oddaje głos Romom w przestrzeni miejskiej.

03.11.2023 | przeczytano: 1045 razy (komentarzy: 42)
Dlaczego Threads nie ma w Europie

Twitter w ostatnich miesiącach mocno się zmienia. W opinii wielu – w tym mojej – na gorsze. Nic więc dziwnego, że konkurencja, w postaci Mety, skopiowała… tzn. zainspirowała się i wymyśliła aplikację Threads. Chcielibyście ją zainstalować? Poza USA się nie da. Tak, dobrze widzicie nie ma słowa „niestety”.

01.08.2023 | przeczytano: 589 razy
Skyshowtime mianuje Hristinę Georgievą na stanowisko Chief Business Officera

SkyShowtime ogłosiło również dołączenie dwóch nowych osób do zespołu ds. strategii:  

  • Brett Horowitz dołącza z HBO Max jako Vice President of Commercial Strategy  
  • Anazia Budhwar dołącza z Netflixa jako Director of Content Strategy  

30.06.2023 | przeczytano: 767 razy

Już w najbliższą sobotę, 17 czerwca 2023 r. w Warszawie odbędzie się parada równości, a cały czerwiec upływa pod znakiem równości i tolerancji. O tych wartościach przypomina także redakcja "Wyborczej" i Wyborcza.pl, która wspólnie ze Storytel prowadzi akcję "Jestem trans. Prawdziwe historie o coming oucie" i planuje szereg specjalnych publikacji poświęconych społeczności LGBTQ+. Wyborcza.pl zrelacjonuje też sobotnią paradę, a w logotypie serwisu pojawi się znak tęczy.

16.06.2023 | przeczytano: 360 razy

Choć rynek tradycyjnej reklamy telewizyjnej wciąż stara się podążać za zachowaniami konsumenta (np. adressable TV czyli dopasowanie reklam do indywidualnych charakterystyk widzów, początkowo za pośrednictwem telewizorów z aktywną technologią HbbTV), ciężko nie odnieść wrażenia, że pomiar efektywności tego kanału staje się coraz większym wyzwaniem. Obserwują to również reklamodawcy.

09.02.2023 | przeczytano: 1018 razy
Platige USA LLC z pierwszymi sukcesami na rynku amerykańskim

Rynek innowacyjnych usług wymaga doświadczonego zespołu, dlatego Platige Image, studio obchodzące w tym roku 25-lecie działalności informuje o kolejnych znanych specjalistach, którzy dołączyli do w amerykańskiego oddziału w Manhattan Beach, w stanie Kalifornia. Widoczne są też pierwsze efekty działalności Platige USA LLC. Studio może pochwalić się już sukcesami, w tym współpracą przy reklamach, wyreżyserowanych przez nagrodzonego Oscarem Janusza Kamińskiego.

09.08.2022 | przeczytano: 583 razy
DDB Warszawa: nowe siły na wybrzeżu

Od sierpnia kreatywne zasoby DDB Warszawa wzmocni Dima Wilczycki na stanowisku Art Director’a oraz Magda Staszak – Zajdel, copywriterka. Duet kreatywny wcześniej związany był z Ogilvy Polska i współtworzył kampanie m.in. dla Netflixa, Allegro i Milki.

20.07.2022 | przeczytano: 765 razy

Od dwóch tygodni Polacy mogą legalnie korzystać z Disney+. Według analizy polskiego SentiOne aprobatę wzbudziły zwłaszcza cena abonamentu oraz bogata zawartość biblioteki nowego serwisu. W tej sytuacji część odbiorców deklaruje rezygnację z droższego Netflixa.

04.07.2022 | przeczytano: 512 razy
Nowe trendy w marketingu. Badania pokazują, że wiele się zmienia

Jeśli sięgnąć po wyniki najnowszych badań takich jak „State of Marketing” czy „State of Connected Consumer” wyraźnie widać, że oczekiwania konsumentów ewoluowały. Coraz ważniejsze staje się personalizowanie przekazu, już nawet nie do określonych grup docelowych, ale do konkretnych osób. Niezmiernie ważnym okazują się współcześnie również cyfrowe doświadczenia i sposób obsługi.

07.06.2022 | przeczytano: 1192 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 48)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764