logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Netsprint Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group

Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.

18.06.2018 | przeczytano: 764 razy

Czym jest planowanie komunikacji marek w dobie programmatic? Header Bidding – modny slogan czy wartościowa technologia? W jaki sposób ograniczać ryzyko związane z brand safety w kampanii? Jak wykorzystać machine learning w monetyzacji programmatic? Na te i inne pytania dotyczące rozwoju tego modelu zakupu reklam i optymalizacji efektywności kampanii odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Alice in Programmaticland”.  Wydarzenie, przygotowane przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się 18 czerwca b.r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

18.05.2018 | przeczytano: 637 razy
Jacek Dymkowski wzmacnia zespół Netsprint

Do zespołu Netsprint z początkiem maja dołączył Jacek Dymkowski jako Agency Sales Director. Będzie on odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi i agencjami reklamowymi, bazującą na produktach marketingowych opartych o dane. Wzmocnienie zespołu o kompetencje Jacka Dymkowskiego to kontynuacja strategii firmy opartej na data-driven marketingu.

09.05.2018 | przeczytano: 690 razy
Rafał Wyszyński jako Chief Data Officer w Netsprint

Netsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Data Officera.

13.03.2018 | przeczytano: 1123 razy
Leadr łączy własne dane z danymi platform reklamowych

LeadR, wiodąca agencja database marketingowa, rozbudowuje możliwości reklamowe o wcześniej niewykorzystywane powierzchnie. Nowa oferta spółki łączy dane z własnego DMP z 3rd party data najważniejszych platform reklamowych.  Za integrację danych przetwarzanych w LeadR DMP: Google, YouTube, Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn oraz DSP, jak Adform czy DBM, odpowiadać będzie Paweł Ważyński - szef nowo utworzonego działu Performance Marketingu.

13.02.2018 | przeczytano: 850 razy
Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach  zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.

12.02.2018 | przeczytano: 764 razy
Netsprint ogłasza: 2018 rokiem jakości danych

Chociaż programmatic co roku odnotowuje kolejne wzrosty, a marketerzy chętnie korzystają z platform automatycznego zakupu, coraz więcej obaw wzbudza jakość danych, wykorzystywanych w kampaniach marketingowych. Dobra jakość danych umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do ściśle określonej grupy docelowej, co bezpośrednio przekłada się na uzyskiwane wyniki. Zła jakość natomiast już niebawem może przyczynić się do zakwestionowania skuteczności programmatica i odejścia marketerów od tego modelu zakupu reklam. Chcąc uniknąć takiego scenariusza Netsprint, jako pierwszy w Polsce, rozpoczął bieżącą weryfikacje swoich danych i zapowiedział rok 2018 rokiem jakości danych.

16.10.2017 | przeczytano: 451 razy
jakość danych Netsprinta znacznie powyżej średniej europejskiej

Według ostatniego raportu Netsprint Group, aż 93%[1] marketerów przy planowaniu kampanii w internecie korzysta z danych o użytkownikach. Rynek reklamy w modelu programmatic ciągle się rozwija, natomiast już teraz najwięcej wątpliwości wzbudza jakość danych oraz możliwość ich weryfikacji. Grupa Netsprint jako pierwsza w Polsce przeprowadziła szczegółowe badanie, mające na celu zweryfikowanie i potwierdzenie jakości danych agregowanych w Netsprint Audience - Data Management Platform zarządzanej przez Spółkę. Do współpracy zaproszono niezależną, prestiżową firmę doradczo-badawczą Nielsen, która potwierdziła – dane Netsprinta z dotarciem do grup celowych są znacznie powyżej średnich wyników uzyskiwanych przez kampanie w Europie.

28.09.2017 | przeczytano: 940 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764