logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

New York Times: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 124
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN

Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.

11.04.2024 | przeczytano: 442 razy
AI Act: brakuje wciąż regulacji dotyczącej praw autorskich

W połowie marca Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie sztucznej inteligencji – AI Act. Nowe przepisy mają z jednej strony ułatwić wdrażanie nowych technologii opartych na SI, a z drugiej – wyeliminować te z nich, które stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa czy prywatności obywateli. Eksperci uważają, że wyzwaniem będzie wdrożenie nowego prawa na poziomie krajowym i jego odpowiednia interpretacja, ale jest to potrzebna regulacja, zwłaszcza w kontekście tak szybkiego rozwoju SI. W kolejce do opracowania czekają następne przepisy dotyczące między innymi ochrony własności intelektualnej.

30.03.2024 | przeczytano: 296 razy
„Rzeczpospolita” poszerza grono felietonistów

W środę po raz pierwszy na łamach „Rzeczpospolitej” ukaże się felieton profesora Jarosława Kuisza – założyciela i redaktora naczelnego „Kultury Liberalnej”, uznanego historyka państwa i prawa. Profesor Kuisz dołączy do prestiżowego grona felietonistów dziennika, regularnie publikując swoje teksty na drugiej stronie „Rzeczpospolitej”.

12.03.2024 | przeczytano: 304 razy
Journey Journalism Bootcamp: nauka dziennikarstwa od najlepszych

Program Journey International Summer School jest dedykowany studentom dziennikarstwa z 14 krajów świata, w tym z Polski. Młodzi adepci dziennikarstwa będą mieli okazję uczyć się od prawdziwych elit międzynarodowych mediów oraz zdobyć praktyczne umiejętności przydatne w przyszłej karierze. Intensywny, 10-dniowy program odbędzie się w sierpniu 2024 roku w stolicy Czech Pradze. Wybrani kandydaci otrzymają pełne stypendium pokrywające koszty uczestnictwa w kursie.

25.02.2024 | przeczytano: 287 razy
Marka Gosia z kolejną odsłoną kampanii „Róbcie to Razem”

W nowej odsłonie kampanii „Róbcie to Razem” marka Gosia (Politan) skupia się na niezauważanej i niedocenianej „niewidzialnej pracy” kobiet. Tym samym chce wyraźnie zaznaczyć, że w pracy menadżerki domu 24/7 nie chodzi jedynie o to, kto posprząta lub ugotuje obiad, lecz przede wszystkim kto musi o tym na co dzień pamiętać.

13.10.2023 | przeczytano: 427 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Traffic Design i wodny świat na szkole

Można już oglądać kolejną realizację Traffic Design. Mural projektu polskiej ilustratorki Gosi Herby został namalowany na ścianie Zespołu Szkół nr 6. Praca projektowa jest efektem rozmów ze szkolną społecznością oraz warsztatów z uczniami.

14.09.2023 | przeczytano: 801 razy
„Młoda Polska” w Radiu TOK FM

"Młoda Polska" to nowa audycja Radia TOK FM, w której Wiktoria Jędroszkowiak porozmawia z gośćmi, słuchaczkami i słuchaczami o zaangażowaniu politycznym młodych Polaków, ich oczekiwaniach wobec polityki, perspektywach na przyszłość i ważnych dla nich tematach społecznych.

11.07.2023 | przeczytano: 334 razy

W ramach współpracy z systemem płatności mobilnych BLIK zespół „Gazety Wyborczej” przygotował dla odbiorców nową ofertę prenumeraty cyfrowej. Czytelnicy i czytelniczki korzystający z płatności BLIK mogą cieszyć się rocznym dostępem do Pakietu Premium Wyborczej w atrakcyjnej cenie 189 zł. Oferta skierowana jest do nowych czytelników.

10.07.2023 | przeczytano: 401 razy

Agencje Public Dialog i Maurent PR zostały wyróżnione w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu 2023 Bulldog PR Awards. Wspólnie zrealizowany projekt „Amiblu – to nie rury były przyczyną awarii w Czajce” został nagrodzony srebrną statuetką w kategorii: „Best Crisis Managment”.

30.06.2023 | przeczytano: 421 razy
Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada - konkurs na plakat

Narodowe Centrum Polskiej Piosenki zaprasza artystów i artystki do udziału w konkursie na projekt plakatu „Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada”. Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych projektów plakatów, przedstawiających nowe postacie polskiej muzyki rozrywkowej z ostatniej dekady (lata 2012 – 2022). Wybór artysty, artystki jest całkowicie dowolny, ważne, by był to przedstawiciel polskiej sceny muzycznej.

08.04.2023 | przeczytano: 849 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 124)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764