logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NicNac’s: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Curry Explosion w kampanii NicNac’s

Marka NicNac’s (Lorenz) wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję orzeszków NicNac’s Curry Explosion. Działania mediowe koordynuje agencja mediowa Spark Foundry, która jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii. Kampania realizowana jest we współpracy z GameLab by LiquidThread – wewnętrznym działem Publicis Groupe, który odpowiada za egzekucję działań na platformie Twitch.

24.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 377 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lorenz z nową platformą komunikacyjną

Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to kreatywny koncept łączący budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek z portfolio oraz z elementami odpowiedzialności.

18.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 545 razy
Smakowa podróż z NicNac’s Curry Explosion wsparta kampanią

Marka NicNac’s po raz kolejny zabiera konsumentów w podróż po smakach świata. Tym razem motywem przewodnim jest curry – przyprawa, która jest sercem kuchni indyjskiej. Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta zainspirowały Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion.

24.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 365 razy
Hand Made z aktywacją w stylu party animal dla Nicnac’s

Agencja Hand Made odpowiada za organizację kampanii aktywacyjnej w kanałach digitalowych, opartej na wspólnym projekcie marek NicNac’s i Crunchips.

21.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 600 razy

Hand Made jest odpowiedzialna za organizację kampanii aktywacyjnej marki NicNac’s z portfolio Lorenz. Agencja została wyłoniona w procesie przetargu.

27.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 528 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764