logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nie Widać Po Mnie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Nie odtrącaj, nie ignoruj, nie obrażaj. Kampania „Wyprostuj Spojrzenie”

Choroby mózgu wciąż budzą lęk i niezrozumienie, a osoby zmagające się z nimi często są stygmatyzowane i odrzucane. Czy jesteśmy gotowi spojrzeć na nie inaczej? Z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego powstał poruszający film w ramach kampanii „Wyprostuj Spojrzenie”, w którym bohaterowie otwarcie dzielą się swoimi historiami, obalając mity i zachęcając do zmiany perspektywy. To nie tylko opowieść o walce z chorobą, ale przede wszystkim o potrzebie zrozumienia i wsparcia ze strony społeczeństwa.

12.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 257 razy
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu

Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób chorujących wciąż funkcjonuje wiele uprzedzeń. Ich efektem jest stygmatyzacja, która prowadzi do poważnych konsekwencji – pogłębia problemy zdrowotne chorych, przyczynia się do ich izolacji i wykluczania, powoduje problemy w życiu zawodowym i społecznym.

07.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 398 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764